השר דרעי בשדרות: "אבו-אלעטא היה אדם בלתי נשלט שמנע את ההסדרה"

    איתי גדסי No Comments on השר דרעי בשדרות: "אבו-אלעטא היה אדם בלתי נשלט שמנע את ההסדרה"

    שר הפנים אריה דרעי סייר בישובי הדרום בזמן מתקפת הטילים על יישובי הדרום שנמשכת כל בעת. בסיורו אמר דרעי, "אין לנו עניין להמשך ההסלמה, מבחינתנו הסבב הזה יכול להסתיים"

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי סייר היום (שלישי)ביישובי הדרום עם בכירי משרדו. התייחס לחיסול בכיר הג'יאהד האסלאמי בפתח הישיבה בשדרות: "בתקופה כזו רגישה, חשוב מאד שכל מהלך ייעשה בקונצנזוס ובהסכמה וברוך ה' עשינו דבר שהתקבל מקיר וקיר וישנה הבנה שהחיסול הזה היה מחויב המציאות".

    דרעי המשיך לתאר את ההתנהלות של רב המחבלים שחוסל הלילה: "כולם מבינים שהאדם הזה היה פצצה מתקתקת, זה לא רק נקמה וענישה על מה שעשה אלא הוא אדם שאחראי על פיגועים רבם ומונע כל הסדרה. הוא היה אדם בלתי נשלט ולא נשמע לשום הוראות. העיתוי נקבע אתמול כי זה התאפשר מבחינה מבצעית. אנחנו המדינה היחידה שבעולם שפועלת במוגבלות הללו".

    השר דרעי הבהיר, כי "אין לנו עניין להמשך ההסלמה, מבחינתנו הסבב הזה יכול להסתיים, אבל הצפי הוא שהצד השני לא יסיים את זה מהר. בחמאס מאידך מבינים שזו הייתה פעולה נקודתית של ישראל שהייתה לה הצדקה גמורה לעשות אותה. לא רק בחמאס מבינים זאת אלא גם הרבה באזור מבינים. אנחנו ערוכים לכל תרחיש ולכן הגעתי לכאן כדי לראות מקרוב מה הם הצרכים".



    0 תגובות