השר אורי אריאל בריאיון: "התאכזבתי מאנשים שפיהם וליבם לא היו שווים"

    אסתי פלד 2 Comment on השר אורי אריאל בריאיון: "התאכזבתי מאנשים שפיהם וליבם לא היו שווים"

    שר החקלאות הפורש אורי אריאל בריאיון ל'מהדורה המרכזית' – "אין שום כללים היום בפוליטיקה. הכל נפרץ הכל אפשרי. לכן אין אפשרות לחזות ולהעריך. יש בתקשורת מנהג להשמיע הבטחות של פוליטיקאים לפני עשור, היום יום אחרי כבר יש הצהרות שונות"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות הפורש אורי אריאל התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן סיפר על הפגיעה שהייתה לאחר ההפסד בבחירות לראשות האיחוד הלאומי: "אני לא נפגעתי מזה שנבחר בצלאל סמוטריץ'. אני נפגעתי ממספר חברים שכנראה לא אמרו לי את כל האמת. במובן הזה הייתה פגיעה כי התאכזבתי מאנשים שפיהם וליבם לא היו שווים".

    על שינוי הסטטוס קוו בישראל אומר אורי אריאל: "בראייה כוללת שלי יש יותר טוב. זה מתבטא בלומדי התורה ובמצוות בתלויות בארץ. אנחנו מתקדמים בכל הדברים שקשורים בהוויה התורנית. הכוח הדתי מחוזק מידי. שאנחנו היינו ביחד במאבק על הכותל יחד עם ליצמן דרעי וגפני והלכנו יחד אז ה' היה בעזרינו והצלחנו כנגד הרפורמים".

    על התובנות מהחיים הפוליטיים אמר יוגב, "למדתי שהייתה לי זכות עצומה שהקב"ה נתן לי לשרת את עם ישראל בארץ ישראל בריבונות שלנו. זה אינו דבר פשוט בעיניי. כבן לניצולי שואה, אני מברך על המציאות הזו כל יום. ואח"כ צריך לראות איזה דברים נותרו לתקן ולעשות ככל שאפשר יחד עם כוחות נוספים ולא לבד".

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      החברה האלה יביאו את המדינה להרס מוחלט.
      הם אנשים שצריך לאשפז במחלקות סגורות.
      ובמקום …הם מנהיגים אותנו.
      הזוי ומטורף.

    2. 1

      הגיע הזמן שביבי יקח יוזמה ויתפטר .מדוע דיקטטור מתעלם מדרישת העם לאחדות. ביבי לך הבייתה.שים את המפתחות של אזרחי המדינה.טובת העם קודמת לך ולמשפחתך.