התרגיל של יצהר לשוטרים: כל הבית היה מתועד

    בנצי לייזרוביץ 3 Comment on התרגיל של יצהר לשוטרים: כל הבית היה מתועד

    הבית רושת במצלמות והכל תועד; כך נחשפה אלימות המשטרה כלפי נריה זארוג המורחק בצו מנהלי: "שעות של סבל והתעללות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נריה זארוג, המורחק בצו מנהלי מהישוב יצהר בו הוא מתגורר, נמלט בשבועות האחרונים מהמשטרה. הדירה בה התבצר זארוג רושתה במצלמות אשר תיעדו אמש (ראשון) אלימות קשה מצד שוטרים כלפי זארוג בדירה, כך לטענת ארגון חוננו.

    לדבריהם, מתיעודים ראשונים שהוצאו מהמצלמות, עולה תמונה מטרידה של אלימות שוטרים קשה אשר עשו בזארוג כבשלהם במשך שעות ארוכות. לדברי ארגון "חוננו", הסרטונים שנמסרו לארגון יועברו הבוקר למשפטנים אשר צפויים להגיש כנגד השוטרים ואנשי מערך הכבאות תלונות ותביעות אזרחיות.

    "אתמול כולנו צפינו באלימות השוטרים אשר התרחשה מחוץ לדירה. הסרטונים שמגיעים מתוך הדירה מטרידים ביותר וקשים לצפייה, שעות שעות של סבל והתעללות, זלזלו בבריאותו ופצעו אותו. צריך לזכור שמדובר במחאה לא אלימה של זארוג בעקבות צו הרחקה בלתי דמוקרטי שללא משפט זורק אותו מביתו וממשפחתו", סיפר אברהם חברו של זארוג ליישוב.

    לאחר המעצר הגיע עו"ד נתי רום מטעם ארגון "חוננו" ליחידה המרכזית יהודה ושומרון שם עצור זארוג. עו"ד רום העניק לזארוג יעוץ משפטי וסייע לו. רום סיפר ביציאה מתחנת המשטרה "פגשתי את נריה, הוא תשוש מאד, חבול במספר מקומות בגופו, מדווח על אלימות שוטרים במהלך מעצרו. לצערי מנעו מצוותי מד"א שהוזעקו למקום וכן ממני עורך דינו לגשת אליו ולבדוק את מצבו. אני מקווה שבמהלך הלילה הוא יקבל טיפול רפואי, ומקווים שהוא ישוחרר בקרוב. מדובר בצו מנהלי דרקוני ללא שניתן לו להתגונן, על לא עוול בכפו. מבקשים לעקור אדם מביתו, מאשתו ומילדיו לדבר הזה אין מקום במדינה דמוקרטית, בטח לא תוך מעצר אלים כל כך".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      משהו רקוב במשטרת ישראל. ואין צריך לומר בפרקליטות!