פיקוד העורף יקיים תרגיל ארצי

    קובי פינקלר No Comments on פיקוד העורף יקיים תרגיל ארצי

    תרגיל ארצי במערך ההתרעה החדש; צה"ל יקיים לראשונה תרגיל התרעה ארצי לבחינת תקינות מערך ההתרעה החדש של פיקוד העורף | התרגיל ייערך בין התאריכים 26-28 בנובמבר 2019

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צה"ל יקיים לראשונה תרגיל התרעה ארצי לבחינת תקינות מערך ההתרעה החדש של פיקוד העורף, יעילותו ואופן הבנת החידושים שבו על ידי הציבור.

    כזכור, בחודש יוני 2019 שודרג מערך ההתרעה של פיקוד העורף, שמאפשר כיום התרעה ממוקדת לכל יישוב במעל ל-1,700 אזורי התרעה. השדרוג נועד לפשט את ההתרעה לאזרח ולאפשר שגרת חיים בחירום.

    בין התאריכים 26-28 בנובמבר 2019 (ימים ג'-ה') יערך תרגיל התרעה ארצי באופן מדורג בו כל אזור שיתורגל, יופעל פעם אחת. בכל יום בין השעות 09:05-12:35 יופעלו בהפרשים של חצי שעה התרעות ברוב אזורי הארץ באמצעים הבאים: צופרים, ערוצי הטלוויזיה, אתרי האינטרנט, תחנות הרדיו ויישומון פיקוד העורף.

    פיקוד העורף רואה חשיבות בשיפור וייעול הנגשת ההתרעה לאזרחים כאמצעי מציל חיים ועל כן קורא לאזרחים לקחת חלק פעיל בתרגיל, לבחור את אמצעי ההתרעה המתאים עבורם, בנוסף לצופר, ולמלא משוב ציבורי שיופץ באתר פיקוד העורף וברשתות החברתיות. יש לציין כי בתרגיל זה לא ידרשו האזרחים לתרגל כניסה למרחבים מוגנים.

    פירוט על אודות זמני ואזורי ההתרעה יופצו בסמוך לקיום התרגיל.



    0 תגובות