אגף נשים ויולדות- בשיבא מרחיב את שירותיו

    עפר גדנקן No Comments on אגף נשים ויולדות- בשיבא מרחיב את שירותיו
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אגף הנשים והיולדות בשיבא תל השומר ומציע בימים אלו מגוון פינוקים מתוקים לכל יולדת: פרויקט מרגש של  "התמונה הראשונה שלי", המתעד את התינוקות הנולדים בשיבא בתמונת מגנט מעוצבת עם כל פרטי הלידה, המצולם במחלקה וניתן במתנה למזכרת עבור היולדות ולכל המשפחה. כמו כן נהנות היולדות בשיבא מקפה ומאפה מפנקים בעת רישום היילוד במחלקה .בנוסף, לכל יולדת ניתן במתנה מארז פינוק מיוחד המכיל מגוון מוצרים שימושיים ליולדת.

    בשיבא מזמינים גם את היולדות בימים אלו ליהנות ממבצע אטרקטיבי של 50% הנחה במלונית בייבי שיבא. למלונית ניתן לעבור היישר מבית החולים וליהנות ממנוחה מלאה בתנאי בית מלון ללא צורך להיטלטל במעבר ממקום למקום, כשהיולדת והתינוק נמצאים תחת השגחה רפואית. ניתן להזמין במלונית מזון בכשרות גלאט.

    "אנחנו כאן במחלקת היולדות בשיבא – תל השומר" אומרת חביבה ארנון – יועצת מועדון שיבא בייבי "מאמינים שלכל יולדת מגיע לקבל את הטוב ביותר, גם מבחינה רפואית מקצועית וגם בכלל, חוויה כללית טובה ומפנקת. לכן הרחבנו כעת את השירותים הניתנים ליולדות ומנעימים להן את שהותן.

    הצלם שלנו נמצא בתינוקייה בימים א-ה  בין השעות 10:00-12:00 וכל תינוק או תינוקת חוזרים הביתה עם מזכרת מתוקה ומרגשת ובעיקר – עם אמא מרוצה שמרגישה שעשו את המירב עבורה".

     



    0 תגובות