דוגמא ומופת לנציגי הציבור: השר עזר לנוסע החרדי בשעת לילה מאוחרת

    ישראל בן צבי No Comments on דוגמא ומופת לנציגי הציבור: השר עזר לנוסע החרדי בשעת לילה מאוחרת

    נוסע חרדי שעובד למחייתו בנתניה, חיכה אמש בתחנה הקבועה כדי לחזור לביתו באזור התעשייה והאוטבוסים כלל לא הגיעו. משראה כי כלתה אליו הרעה, שלח הודעה ללא פחות משר התחבורה בצלאל סמוטריץ שזה ענה לו כמעט מיד, ודאג שישלחו לו אוטובוס מיוחד לקחת אותו לביתו. הנוסע החרדי כתב לשר: "אתה השר הטוב ביותר במדינה שלנו" | ההתכתבות המלאה

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אדם חרדי תושב בני ברק שעובד למחייתו בנתניה, חיכה כפי שהוא מחכה מידי ערב, אל האוטובוס שיסיע אותו אל ביתו. אמש מסיבה שאינה ברורה, האוטובוסים לא הגיעו אל התחנה. הנוסע החרדי לא אמר נואש ושלח הודעה ללא פחות, משר החבורה בצלאל סמוטריץ' וכתב לו, "לילה טוב לך אדוני השר. אני חרדי תושב בני ברק שעובד בנתניה. אני עומד בתחנה בנתניה" הוא מספר לשר וממשיך, "כל האוטובוסים שהי ואמורים לעבור פשוט לא עברו".

    הנוסע החרדי חושש מהאפשרות "שאצטרך להעביר את הלילה באזור התעשייה בנתניה". הנוסע פונה לשר וכותב לו את מספר הקווים של הגיעו, "אשמח מאוד אם תוכל לעשות משהו בנידון", הוא מסיים "תודה רבה וסליחה ההפרעה".

    לאחר כ-19 דקות חוזר השר אל הנוסע שמחה בתחנה בשעת לילה ובודק אם העניין הסתדר, עד עכשיו. משהשיב לו הנוסע כי הוא עדיין מחכה. השר החל לטפל בעניין הפרטני מול חברת "מוטרופולין" האחראית על הקווים המדוברים. למעשה בשעה המדוברת כבר אין אוטבוסים פעילים כלל ושעות העבודה כבר הסתיימו.

    ולאחר כ-12 דקות מעדכן הנוסע החרדי את השר סמוטריץ' כי "צלצלו אליי מהבקרה של חברת מוטרופולין והם מוציאם לי אוטובוס 'מיוחד' לתחנה".

    הנוסע החרדי כותב לשר בהתרגשות על העזרה הבלתי רגילה בשעת לילה מאוחרת משר בממשלת ישראל, "אני מעריך אותך ברמות על על מה שאתה עושה במשרד התחבורה, בשבילי ובשביל המון אנשים, זה בכלל לא מובן מאליו". עוד החמיא הנוסע החרדי לשר התחבורה, "אתה ראוי להערכה ואתה השר הטוב ביותר במדינה שלנו".

    השר השיב לנוסע החרדי בבברכה ובהתנצלות, "נסיעה טובה וסליחה על העיכוב". והוסיף, כי הקרדיט כלל לא לו, "מי שטיפל זה ראש הרשות הרצית לתחבורה ציבורית ולא אני…

    ההתכתבות עם השר בשעת לילה:

    WhatsApp Image 2019-11-07 at 08.53.51(1)

    הפרגונים ברשת לשר התחבורה:

    WhatsApp Image 2019-11-07 at 08.53.52 WhatsApp Image 2019-11-07 at 08.53.51



    0 תגובות