המו"מ בין הליכוד לכחול לבן; אלקין: "מימי לא ראיתי מו"מ כזה"

    איתי גדסי No Comments on המו"מ בין הליכוד לכחול לבן; אלקין: "מימי לא ראיתי מו"מ כזה"

    נציגי הליכוד ונציגי כחול לבן נפגשו למו"מ בכפר המכבייה ברמת גן. בפתח הפגישה הבהירו נציגי הליכוד, כי עד היום היו דיונים עקרים ללא משמעות ותוכן, לכן אין ציפיות כלל מהפגישה הנוכחית, "מתקבל הרושם שלפחות חלק מהמרכיבים, בראשם יאיר לפיד, פשוט לא מעוניינים שתקום כאן ממשלה"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפגישה השלישית יוצאת לדרך: ‏החלה פגישת צוותי המו"מ של הליכוד וכחול לבן בכפר המכבייה, בין השרים לוין ואלקין לעו"ד יורם טורבביץ המייצג את כחול לבן. אין הרבה ציפיות מהפגישה הנוכחית חוץ חוץ מהצגה לציבור שכביכול מתנהל מו"מ לצורך הקמת ממשלה. בכחול לבן מעריכים כי החלטה על כתב אישום יוגש בקרוב נגד נתניהו ולכן מאז כוחם יעלה פלאים מול נתניהו.

    יו״ר צוות המו״מ, השר יריב לוין, בפתח פגישת הצוותים אמר: "אנו מקווים שנשמע היום מכחול לבן שהם מקבלים את מתווה הנשיא ואת ההחלטה העקרונית שהם בכלל מוכנים ללכת לממשלת אחדות. מתקבל הרושם שלפחות חלק מהמרכיבים, בראשם יאיר לפיד, פשוט לא מעוניינים שתקום כאן ממשלה, וכפועל יוצא גם הישיבות עד עכשיו היו עקרות לחלוטין".

    "אנחנו מאוד מקווים שהפעם ניתקל בגישה אחרת. אנחנו מבחינתנו מוכנים לשבת כמה זמן שיידרש כדי להתקדם". אמר לוין.

    השר זאב אלקין אמר כי מו"מ כזה טרם נתקך מימיו: "אנחנו עם ניסיון רב של משאים ומתנים קואליציוניים, ואני חייב להגיד שמשא ומתן כזה עוד לא פגשתי, כשאנחנו מוזמנים בערך פעם בשבוע. אני מאוד מקווה שבסופו של דבר נפלה הכרעה בכחול לבן וישנה הבנה שממשלת אחדות היא הפתרון היחיד למצב הפוליטי הקיים. זהו הפיתרון שהעם רוצה וזהו הפתרון הנכון למדינת ישראל".

     



    0 תגובות