מהמידע המודיעיני ועד לתפיסת המחרטה: מפקד גדוד חושף הכל

    קובי פינקלר No Comments on מהמידע המודיעיני ועד לתפיסת המחרטה: מפקד גדוד חושף הכל

    הלילה פשטו כוחות צה"ל על מחרטה לייצור נשק בלתי חוקי בכפר צפא בגיזרת טלמונים, מפקד גדוד 'נחשון' סא"ל לירון אפלמן מספר ל'קול חי' על השתלשלות האירועים: "זהו הישג מבצעי ובהיבט ההרתעתי זה נותן המון"

    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זו היתה עוד ידיעה לקונית. כוחות צה"ל תפסו הלילה מחרטה לייצור כלי נשק ועצרו את בעליה.

    אחרי לילה בלי שינה שבו פעל גדוד נחשון בלב הכפר צפא בגיזרת טלמונים, אנחנו פוגשים את סא"ל לירון אפלמן מג"ד 90 הוא גדוד נחשון, במרדף אחרי מיידי בקבוקי תבערה בציר המוביל לבית אריה.

    "גיזרת טלמונים היא גזרה מאד מאתגרת מבחינה בטחונית" אומר המג"ד ומסביר "יש לנו את המשימות הקבועות כמו הגנת הצירים ושמירת היישובים, ולצידם פעילות שהיא פועל יוצא מהמציאות בשטח כמו מעצר מבוקשים, החרמת כספי טרור, וגולת הכותרת הלילה: חשיפת מחרטות המייצרות כלי נשק בלתי תקניים שבאמצעותם מבצעים מחבלים פיגועי טרור".

    אפלמן מספר: "הגענו למחרטה לאור מידע מודיעיני על אדם שמחזיק מפעל לייצור נשק בתוך מוסך המוסווה כהנגאר, לאור מידע מודיעיני זה הגענו למקום. זהו הישג מבצעי ובהיבט ההרתעתי זה נותן המון".

    "צריך להבין", מוסיף אפלמן ומסביר: "נשק תקני הוא מאד יקר ערך והמחרטה היא דרך זולה לייצר נשק. היו המון מקרים של ירי מכלי נשק כאלו ולכן אני רואה בפעולה כזו חשיבות גדולה".

    סא"ל אפלמן מספר שלמרות שהגיזרה מאופיינת בצירים ארוכים והטרור חי "אנחנו נמצאים במצב טוב, תקופת החגים עברה בלי אירועים ופנינו להמשך המשימה" מסכם מפקד גדוד נחשון.



    0 תגובות