חלון הזדמנויות: חוק לסיפוח בקעת הירדן, גוש עציון ומעלה אדומים

    איתי גדסי No Comments on חלון הזדמנויות: חוק לסיפוח בקעת הירדן, גוש עציון ומעלה אדומים

    החלום של נתניהו מוגש לכנסת עם תוספות מוגדלות של שקד. שרת המשפטים לשעבר הגישה הצעה לסיפוח בקעת הירדן, גוש עציון ומעלה אדומים. שקד הסבירה את החלטתה להגיש דווקא עכשיו, בגלל חלון ההזדמנויות שהולך ונגמר

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלום של נתניהו החוק של שקד: לאחר ההכרזה של ראה"מ במסע הבחירות כי יביא לסיפוח בקעת הירדן לאור חשיבותה הביטחונית. שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד לא מחכה להקמת ממשלת ימין, והיום (ראשון) היא מגישה הצעת חוק לסיפוח של אזורי בקעת הירדן, גוש עציון ומעלה אדומים.

    ח"כ שקד הסבירה את ההחלטה להגיש את החוק בזמן הנוכחי לדבריה, "כרגע יש חלון הזדמנויות מדיני ונכונות מצד ארה"ב למהלך סיפוח שכזה, שלא יחזור. לכן, אסור להסס או להמתין ולנצל לאלתר את חלון ההזדמנויות הזה ולהתחיל במהלך להחלת הריבונות על אזורים אלה. זו סיבה נוספת שאסור לגרור את מדינת ישראל לבחירות נוספות", הסירה שקד.

    הצעת החוק כוללת החלת ריבונות על מעלה אדומים וכל יישובי המועצה האזורית גוש עציון, אפרת וביתר עילית, לרבות את אזורי המסחר והתעשייה, האתרים הארכיאולוגים, הכבישים, וכן כל יישובי בקעת הירדן והמועצה האזורית מגילות. רצ"ב קובץ ההודעה לעיתונות ותקציר הצעת החוק שהוגשה.



    0 תגובות