חדש בעולם הניקיון: סדרת תרסיסי ניקוי וחיטוי

    עפר גדנקן No Comments on חדש בעולם הניקיון: סדרת תרסיסי ניקוי וחיטוי

    לנוכח המיזוג בין החברות 'שניב' ו'סאסאטק' השיקה החברה סדרת מרססים לניקוי, חיטוי וטיפול במשטחים לבית, מבית טאצ'. הסדרה כוללת: מרסס לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה, מרסס להסרת אבנית, מרסס רסס ונגב, מרסס להסרת עובש ומרסס להסרת שומנים.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרסס לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה, מיועד לניקיון, הלבנה, הברקה וחיטוי בכל שימוש; המרסס להסרת אבנית – מסיר מפגעי אבנית, מטפל בכל סוגי הלכלוך ומחטא את המשטח המטופל; המרסס לניקוי כללי פועל בשיטת רסס ונגב – מנקה בנוחות וביעילות ומחטא באופן מושלם את כל סוגי המשטחים; המרסס להסרת עובש – מטפל באופן יעיל ומיידי במפגעי עובש, פטריות ולחות; ומרסס להסרת שומנים למטבחים – מסיר במיידית ללא מאמץ שומן שרוף מכלי אוכל ואפייה.

    סדרת המרססים של טאצ' מכילה בכל המוצרים חומר לחיטוי אפקטיבי של 99.9% מהחיידקים. אפקט החיטוי המתרחש תוך כדי פעולת הניקוי ושנמצא בכל אחד מהמוצרים שכה חיוני להיגיינה, מאפשר חיסכון של שימוש כפול בתרסיס חיטוי בנפרד.

    המרססים מצויידים באקדח התזה איכותי וחזק לריסוס החומר הפעיל בהקצפה תוך פיזור יעיל וכיסוי מקסימלי של המשטח המטופל. כמו כן קיימת אופציה לנעילה בטיחותית, למניעת התזה בלתי רצויה. המרסס מחובר למיכל בנעיצה למניעת פתיחה בלתי רצויה על ידי ילדים.

    את סדרת המרססים החדשה של טאצ' ניתן לזהות על גבי המדפים באריזות ממותגות בגוון סגול – צבע המותג של טאצ'. השימוש בכל אחד ממוצרי הסדרה מבטיח נוחות ויעילות, עם אפקט ניקוי ללא מאמץ מיותר ובמחיר אטרקטיבי ומשתלם.

    בשל השימוש עם מוצרי הסדרה לצורך ניקוי כלי מזון ומשטחים במטבחים, זוכים המרססים לכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים. הסדרה מיוצרת במפעל 'סאסאטק' במרום הגליל, השומר שבת כהלכתה, עומד בתקני האיכות המחמירים ביותר ואף הוסמך ל'תו הזהב' של מכון התקנים הישראלי.

     



    0 תגובות