סמוטריץ' נגד בנט: "פירוק הגוש; איוולת חסרת אחריות"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ' נגד בנט: "פירוק הגוש; איוולת חסרת אחריות"

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ יוצא נגד האמירה של בנט לפיה נתניהו לא צריך להיות מחויב לגוש, ואומר: "פירוק גוש הימין יהיה איוולת חסרת אחריות שתביא להקמת ממשלת אוסלו" | סמוטריץ מאשים ואומר כי גנץ הוא זה שתוקע את הקמת הממשלה: "המחסום להקמת ממשלת אחדות הוא התעקשותו של גנץ לפסול את נתניהו ולא האחדות בימין"

    סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    14:35
    28.03.24
    אתר קול חי No Comments on צמרת עולמות הרפואה והטכנולוגיה השתתפו בוועידת 'למענכם'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ יוצא בחריפות נגד האמירה של ח"כ נפתלי בנט, לפיו אם תיווצר לנתניהו הזדמנות להקים ממשלה ללא חלק מהבלוק, הוא מוכן להישאר בחוץ, ומבחינתו נתניהו לא מחוייב לו עקב המצב המורכב.

    סמוטריץ' אומר שפירוק בלוק הימין יוביל להקמת ממשלת שמאל: "‏פירוק גוש הימין יהיה איוולת חסרת אחריות שתביא להקמת ממשלת אוסלו, שבפעם הקודמת שהיא הוקמה הביאה לאסונות כבדים".

    סמוטריץ' מסייג ואומר כי ברור שבחירות נוספות זה דבר רע, אך פירוק הגוש מסוכן יותר: "בחירות זה רע אבל פירוק הימין והקמת ממשלת אוסלו רעים הרבה יותר".

    כמו כן אומר סמוטריץ' כי לדעתו, התעקשותו של גנץ לפסול את נתניהו היא זו שתוקעת את הקמת ממשלת האחדות, ולא בלוק הימין כפי שטוענים ב"כחול לבן": "מנהיגי הגוש צריכים להפנים: המחסום להקמת ממשלת אחדות הוא התעקשותו של גנץ לפסול את נתניהו ולא האחדות בימין".



    0 תגובות