בערב שבת: 10 רקטות נורו לעבר ישראל: 5 פצועים: בית נפגע ישירות

    קובי פינקלר No Comments on בערב שבת: 10 רקטות נורו לעבר ישראל: 5 פצועים: בית נפגע ישירות

    בעיצומו של ערב שבת, בשעה שבני העיר שדרות יושבים יחד בארוחת שבת, ארגוני הטרור מעזה שיגרו 10 טילים לעבר העיר ויישובי העוטף | 5 נפגעים באורח קל פונו לבית החולים ברזילי | בית נפגע ישירות ובנס לא היו נפגעים | ראה"מ הנחה את צה"ל על תגובה ועל היערכות להמשך

    ירי רקטות לעבר ישראל. (ארכיון) צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב התקפה ע"י ארגוני הטרור בעזה כנגד  עיר בישראל: בליל שבת בשעה 21:00 בדיוק בעיצומם של סעודות השבת בעיר שדרות, החלו להישמע אזעקות צבע אדום בכל רחבי העיר וביישובים נוספים בעוטף עזה.

    הדממה הופרה באחת ע"י 10 רקטות ששוגרו לעבר ישראל בשלושה מטחים שונים. 8 מהרקטות יורטו ע"י לוחמי כיפת ברזל.

    במהלך הירי בית בשדרות ספג פגיעה ישירה, בחסדי שמיים בני הבית הספיקו להיכנס למרחב המוגן ולא נפגעו.

    חמישה בני אדם הוגדרו נפגעי חרדה והם מטופלים על ידי מד"א, עוד שלושה נפצעו לאחר שנפלו כשרצו למרחב מוגן, ביניהם פצועה קל בת 65, שפונתה לבית החולים ברזילי.

    מבית החולין ברזילי נמסר: במהלך הלילה הגיעו לבית החולים חמישה נפגעי חרדה. סה"כ הגיעו שישה נפגעים. כולם במצב קל טופלו ושוחררו.

    רינת כהן, תושבת שדרות שביתה נפגע מרקטה, שחזרה את רגעי הפחד: "רצנו לממ"ד ואז שמענו בום גדול. ראינו אש מהחלון, וכשפתחנו את הדלת של הממ"ד – הכול היה לבן".

    "לא יכולנו לנשום", המשיכה כהן. "השכנים באו לעזור לנו לפתוח את הדלת. כולנו היינו בחרדות, כל הלילה לא הצלחנו לישון, הרגשנו שאנחנו במלחמה". עוד סיפרה כי בעלה נותר מחוץ למרחב המוגן בעת הירי: "לא הצלחנו להיכנס כולנו לממ"ד, אין בו מקום. אני מרגישה שהיה לנו נס גלוי שלא נפגענו. יש הרבה פחד, חרדות ובהלה".

    על רקע ירי הרקטות אמש לעבר ישראל, אמר גורם מדיני כי "אנו נמצאים בתקופה רגישה ונפיצה מבחינה ביטחונית, גם בצפון וגם בדרום. זה יכול להתלקח כל רגע, ולכן מנהלים זאת באחריות ובשום שכל". לדבריו, בישראל רואים בחמאס אחראי על כל תוקפנות וירי היוצאים מעזה, ונערכים לכל התרחישים. הוא ציין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הלילה התייעצות ביטחונית עם ראשי מערכת הביטחון והנחה את צה"ל על תגובה ועל היערכות להמשך.

    בתוך כך, באזור חורשת רעים בעוטף – אותר היום (שבת) בזכות עירנותם של מטיילים  ספר שהיה ממולכד. הספר נוטרל ע"י חבלן משטרה. הספר נפל ככל הנראה מצרור בלונים ולא ידוע ממתי הוא שם. הפריט נוטרל על ידי חבלני המשטרה ולא נגרם נזק.

     



    0 תגובות