ח"כ אשר על אישור תחב"צ בשבת: צעד פופוליסטי

    איתי גדסי No Comments on ח"כ אשר על אישור תחב"צ בשבת: צעד פופוליסטי

    ח"כ אשר הגיב על הכוונה של כמה ראשי ערים לסבסד תחבורה ציבורית בשבתות: "יפה שעה אחת קודם של הגיון וסדר יום חברתי, שיפתרו את הבעיות האמיתיות של רבים מהאזרחים"

    ח"כ יעקב אשר צילום: מרים אלסטר / Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) מתייחס לכוונת מספר ראשי ערים לסבסד מערך תחבורה ציבורית בשבתות, ואומר שנראה כאילו ראשי הערים סיימו להקצות משאבים תקציביים לכל שאר התחומים, ונותר להם תקציב מיותר לצורך תחבורה ציבורית בשבת.

    אשר אמר כי "ממש 'נוגע ללב' לראות את ראשי הערים שכנראה 'סיימו' להקצות את המשאבים העירוניים לטובת הקשישים, בעלי המוגבלויות והשכבות החלשות, לקראת החורף המתקרב, מניפים בשם החמלה והעזרה לתושבי העיר את מערך 'התחבורה הציבורית בשבתות' וכל זאת מתקציבי הרשות המקומית וכספי הארנונה של התושבים".

    ח"כ אשר אמר עוד כי לדעתו, אין זה נובע מדאגה כנה לתושבי הערים, אלא מפופוליזם: "עולם הפוך מתנהל מול עיננו כשרשויות מקומיות בוחרות בצעד מתוקשר ופופוליסטי להעדיף הקצאת מליוני שקלים על נושא זניח ושנוי במחלוקת על פני סיוע לציבור גדול שמתקשה באמת לעבור את החורף בשלום. טוב היו עושים אם היו מקימים מערך של תחבורה בחינם לקופות חולים או למועדוני הקשישים עבור אלפי התושבים הזקוקים להסעה".

    אשר מוסיף ואומר כי מניסיונו כראש רשות מקומית לשעבר, "הצלחתו של ראש רשות נמדדת ביכולת להשוות בין כל תושבי עירו מבלי לרמוס את סמלי המורשת היהודית או את רגשותיהם של התושבים ולהעדיף קבוצה כזו או אחרת".

    לסיום אמר, כשהוא פונה לראשי הערים: "לראשי הערים אני אומר – יפה שעה אחת קודם של הגיון וסדר יום חברתי שיפתור את הבעיות האמיתיות של רבים מהאזרחים", אמר אשר.



    0 תגובות