הדירה הוצפה בגשם והמתנדבים פינו למקום מבטחים

    דוד קליגר 2 Comment on הדירה הוצפה בגשם והמתנדבים פינו למקום מבטחים

    "הוזנקנו ע"י צוות כב"ה שאיתר את הנכה בדירה המוצפת, המחזה היה בלתי נעים בעליל, כל הדירה עם מים בגובה של יותר מ-20 ס"מ, לא היה שייך להשאיר את הנכה עוד רגע אחד בדירה, וביצענו פינוי באמבולנס "רפואה ושמחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה קרה במוצאי שבת האחרונה (בראשית) במהלך שעות השיא של המערכת החורפית העוצמתית שפקדה את ישראל, שעות ארוכות של גשמי עוז מלווים בסופות רעמים פקדו את העיר ירושלים, אלא שהיו גם תושבים שלצערם, צערנו, גשמי הברכה הפכו עבורם לקללה.

    במוקד "רפואה ושמחה" התקבלה פנייה מצוות כיבוי והצלה מחוז ירושלים, על דירת נכה ברח' דון יוסף הנשיא בעיר, שהוצפה כליל, וכי יש צורך דחוף לפנותו מהדירה למקום מבטחים עד יעבור זעם.

    צוות המוקד הזניק לזירה באופן מיידי אמבולנס של הארגון, אחד מתוך צי אמבולנסים הפועלים מבוקר ועד ליל בעיר ומחוצה לה בהסעת חולים, נכים ומוגבלים והנזקקים לשירותי הסעה לבתי חולים וכדו'.

    נהג האמבולנס ניסים יזדי שהגיע למקום מספר: "הוזנקנו ע"י צוות כב"ה שאיתר את הנכה בדירה המוצפת, המחזה היה בלתי נעים בעליל, כל הדירה עם מים בגובה של יותר מ-20 ס"מ, לא היה שייך להשאיר את הנכה עוד רגע אחד בדירה, ביצענו פינוי באמבולנס "רפואה ושמחה" המותאם ברמה הגבוהה ביותר לשינוע והסעת חולים, נכים ומוגבלים, והעברנו את האיש למקום מבטחים, לא לפני שווידאנו כי מצבו הכללי טוב ואין צורך בקבלת טיפול רפואי".

    מנכ"ל "רפואה ושמחה" מאיר קווין אומר בסיפוק כי "זהו עוד מקרה מני עשרות רבות בכל יום המעיד על שיתוף פעולה הדוק הקיים, בחירום כבשגרה, משך כל ימות השנה, בין הארגון לכלל הגופים המכירים בפעילות החשובה המייחדת את הארגון בזכות הנגשת פתרון מיידי לכל מקרה ומשימה, וכך בכוחות משותפים זוכים לסייע, להקל על חולים במצבים לא קלים, ובמקרים רבים אף להציל חיים של ממש".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אוי סורי לא הקלדתי את זה למקום הנכון מחילה אבל זה לא קשור לכאן…….