טיבי בריאיון: "לא נצטרף לממשלת גנץ אבל ייתכן ונתמוך מבחוץ"

    אסתי פלד 1 Comment on טיבי בריאיון: "לא נצטרף לממשלת גנץ אבל ייתכן ונתמוך מבחוץ"

    ח"כ אחמד טיבי התראיין ל'מהדורה המרכזית' בצל העברת המנדט לידי בני גנץ ואומר כי הדרישות שפרסמה הרשימה לפני הבחירות בתוקף, "ביטול חוק קמניץ. ביטול איסור איחוד משפחות. הזרמת 64 מיליארד ש"ח למגזר הערבי וכניסת ערבים לעבודה במשרדי הממשלה"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רק לא ביבי: ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, התייחס לאפשרות להצטרף לממשלה בראשות גנץ, "אנחנו לא נצטרף לממשלה אבל ייתכן ונתמוך מבחוץ. אני יודע שאנחנו נוזמן לשיחות עם כחול לבן אנחנו מפלגה לגטימית".

    על הדרישות מגנץ בתמורה לתמיכת המפלגות מזכיר טיבי את רשימת הדרישות, "שאני הצעתי את הגוש החוסם, פרסמנו את הרצונות שלנו, חלק מהם, המלחמה בפשיעה הערבית. 64 מיליארד ש"ח למגזר הערבי. ביטול חוק איחוד משפחות. ביטול חוק קמניץ. כניסת ערבים לשירות הציבורי. ושיחות עם ההנהגה הפלסטינית שתביא להסכם עם הרשות".

    התמיכה בכחול לבן היא לא לכתחילה אומר טיבי, "כל הרצון שלנו הוא להעיף את בנימין נתניהו מהשלטון זה לא שאנחנו בוחרים בין מלאך לשטן. אבל אנחנו בוחרים בין אפשרות גרועה לפחות גרועה. אנחנו רוצים להשפיע מבפנים על זהות המנהיג של המדינה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אחמד טיבי .אתה חי במדינה הדמוקרטית במזרח התיכון.מקבל משכרת מכובדת ממדינת ישראל.פעם אחת ולתמיד תצא בהכרזה אופטימית.באף מדינה ערבית.אין זכויות כאלה.בא תדאג לציבור הערבי אזרחי המדינה שבחרו בך.אתה ואני יודעים.שזו מדינת ישראל מדינת העם היהודים. היחידה בעולם.צא מהפולמוס שלך.תנהג באחריות כלפי האזרחים הערבים מקבלי זכויות .שאף מדינה אחרת ערבית. לא תרצה להיות ולחיות בה.תתעלה על עצמך.במדינה זכויות וחובות.נכון שלא נעשה שיפור עדיין כפי שאתה רוצה תמיד ניתן לשפר יותר.דאג לקבלת חינוך דיבור לא מתלהם.אל תחפס דברים אחרים . תן מחשבה חדשה.אם ברצונך כמו רצוני לחיות במדינת ישראל מדינת היהודים.אתה יודע זאת מצויין.רק מדינה אחת יש לעם היהודי בארץ ישראל.בא תן כבוד ותקבל כבוד.אל תחפס תירוצים.הזדמנות היום קיימת בידך וביד 13 חברי הכנסת שנבחרתם.למעך ולמען החינוך התעסוקה והתשתיות – זה מה שמבקש הציבור השפוי שבחר בך וביתר חברך.