נתניהו מחזיר את המנדט: "אעמוד בראש האופוזיציה ואלחם"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו מחזיר את המנדט: "אעמוד בראש האופוזיציה ואלחם"

    ראש הממשלה הודיע כי הוא מחזיר את המנדט לנשיא ומאשים את כישלון הקמת הממשלה את ליברמן ולפיד: "גנץ שבוי בידיהם. לפיד רצה להפיל אותי וליברמן מונע משיקולים זרים הנוגעים לענייניו האישיים" רמז נתניהו. נתניהו הזהיר כי גנץ יקים ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז הערב (שני) כי לאחר כישלון הרכבת הממשלה שניסה להקין הוא יחזיר את המנדט לנשיא כבר הערב. ראש הממשלה נתן הצהרה מיוחדת לקראת החזרת המנדט ואמר: "כי ניסה בכל כוחו להקים ממשלה לאומית רחבה ככל שניתן אבל גנץ התמיד ביסרובו, וסירב להיפגש עימי, סירב להפגיש את צוותי המשא ומתן".

    ראש הממשלה סיפר כי אישר לרמטכ"ל להיפגש עימו כדי שיכיר את קשת האיומים הרחבה שניצבת מולה מדינת ישראל ומתגברת מידי שעה, אך למרות הכל גנץ סירב להקים את ממשלת האחדות.

    ראש הממשלה הצהיר, "גנץ שבוי בידיהם של ליברמן ולפיד. לפיד רוצה להחליף אותי ולימברמן מונע משיקולים זרים הנוגעים לענייניו האישיים". ככל הנראה נתניהו רמז לחשיפה של העיתונאי יואב יצחק שפרסם באתרו ניוז1, בנוגע לחשד לשחיתות חמורה שככל הנראה קשורה ישירות לליברמן. לטענת העיתונאי יואב יצחק הפרקליטת בכוונה אינה טורחת לבדוק ולחקור את ליברמן.

    ראש הממשלה הזהיר כי גנץ יקים ממשלת מיעוט הנשענת על המפלגות הערביות כי שהזהיר לפני הבחירות, "המאדירות טרור". כך הוא לא יוכל להלחם בחיזבאללה ואיראן  הזהיר ראש הממשלה. בסיום דבריו אמר נתניהו כי עדיין לא מאוחר ואפשר להקים ממשלת מיעוט רחבה כפי שהציג עם כל הפשרות.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נו, מה? ועכשיו מהאופוזיציה הוא ימשיך להפיץ שינאת חינם בישראל, כמו שעשה תמיד? – א זעלעבע דרעק – מקומו בכלא