הרמטכ"ל בערב יום הכיפורים: "אם תתרחש פגיעה בישראל – נגיב בעוצמה"

    קובי פינקלר 1 Comment on הרמטכ"ל בערב יום הכיפורים: "אם תתרחש פגיעה בישראל – נגיב בעוצמה"

    הרמטכ"ל אביב כוכבי נשא נאום בפני אלפי בני משפחות ההרוגים ב"מלחמת יום-הכיפורים" והתייחס למתיחות הביטחונית שנמצאת בשיאה מול איראן: "אנו פוקחים שבע עיניים, מקיימים הערכות מצב על בסיס יומי, ומקבלים החלטות מקצועיות ואחראיות, המובילות לתקיפה וסיכול של איומים"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל אביב כוכבי נשא הערב (שני) נאום בטקס זיכרון לחללי מלחמת יום הכיפורים בפני אלפי בני משפחות ההרוגים במלחמה. הרמטכ"ל שיבח את גבורת הלוחמים ותעוזתם במלחמה הקשה, והניצחון על צבאות ערב למרות ההפתעה בפתיחתה.

    הרמטכ"ל גם התייחס למצב הביטחוני המתוח מול איראן וגרורותיה באזור: "הקיץ האחרון היה עמוס אירועים ביטחוניים, מעל השטח ומתחתיו, בזירות קרובות ורחוקות. ברצועת עזה נמנעו ונוטרלו אירועי ירי רקטי וסוכלו ניסיונות חדירה פעם אחר פעם".

    עוד הוסיף הרמטכ"ל, "באיזור יהודה ושומרון נמשך המאמץ המודיעיני והמבצעי שמנע פיגועים רבים, גם אם לא את כולם, ובצפון נעשתה פעילות לבלימת מאמצי איראן וחיזבאללה. האתגרים לא תמו".

    הרמטכ"ל הבהיר באופן ברור, "לא נאפשר פגיעה במדינת ישראל, ואם תתרחש, נגיב בעוצמה. צה"ל הינו צבא חזק, התקפי ואחראי, הפועל בזירות רבות, בכל המימדים, וממלא הלכה למעשה את ייעודו – צבא הגנה לישראל".

    "אך דווקא ביום הזה, כשערב יום הכיפורים עומד בשער ומזכיר לנו את המלחמה, אנו זוכרים לא רק את הגבורה ועוז רוחם של הלוחמים, אלא גם את לקחי המלחמה", הסביר הרמטכ"ל והוסיף, "אנו פוקחים שבע עיניים, מקיימים הערכות מצב על בסיס יומי, ומקבלים החלטות מקצועיות ואחראיות, המובילות לתקיפה וסיכול של איומים, לצד שמירה על איזונים. אזרחי ישראל יכולים להמשיך בשגרת חייהם, במדינה המשגשגת והמיוחדת שהוקמה כאן".



    1 תגובות

    מיין תגובות