- רדיו קול חי - -

כץ מגיב לליברמן: "הוא זועם על גילוי המזימה להעביר את המנדט לגנץ"

נראה כי הדלת על ממשלת האחדות יחד עם כל המפלגות נטרקה בחוזקה. יו"ר ישראל בתינו אביגדור ליברמן התראיין למעריב והתבטא לראשונה בצורה מכוערת וחסרת רסן כנגד בכירים בליכוד  וכינה אותם שקרנים עלובים כינה את שרת התרבות, "בהמה". ואף כנגד יו"ר ש"ס אריה דרעי כינה אותו "בוגד".

האבסורד כאן, כי האיש שהוביל את מדינת ישראל פעמיים לבחירות בגלל גחמות אישיות. חלק ניכר ממפלגתו מואשם בשחיתות ציבורית חמורה, מוצא את הזמן להטיף מוסר לכולם ולהראות כי הוא איש ערכי. על מינוי השרה מירי רגב שהובילה מהפכה במשרד התרבות למען השכבות החלשות ונתנה תקציבים לפירפריה ולחרדים לראשונה מקום המדינה, ליברמן אומר: "זה מה שקורה כשלוקחים בהמה ושמים אותה במשרד התרבות".

כאשר מזכירים לו שהריאיון יתפרסם בערב יום הכיפורים ולכן אולי מוטב שיתנצל מראש, ליברמן רק מחריף את הטון: "אני מתנצל מכל הלב בפני הבהמות. לליכוד של היום אין שום קשר לתנועה הרביזיוניסטית. זה אוסף של עסקנים, החל בשקרן העלוב ישראל כץ וכלה בחרד"לניק מובהק כמו שלמה קרעי. עבורם הליכוד זה רק הפלטפורמה לקריירה הפוליטית האישית".

גם למי שנחשב בעבר לידידו, אריה דרעי, הוא מכנה לא פחות מבוגד: "בפוליטיקה אפשר לריב, להתווכח, זה טבעי. בסוף אפשר לסלוח. שחקנים פוליטיים באים עם אינטרסים שונים ותפיסת עולם שונה. זו אינה בגידה. מבחינתי, מה שאריה עשה לי, זה בגדר בגידה. נקודה. אין מזה חזרה".

.

שר החוץ ישראל כץ לא נתן להשתלחות המכוערת לעבור לידו ותקף את ליברמן: "ליברמן זועם על ששקריו נחשפו והתגלתה מעורבתו במזימה אחרי בחירות אפריל להעביר את המנדט מנתניהו לגנץ תוך הפרת התחייבותו לבוחר לתמוך ברה״מ נתניהו. בתגובה, איים ליברמן לתבוע דיבה- דבר שעד היום לא קרה, כי הדברים אמת".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד, בתגובה לדברי ליברמן: "מה שליברמן, הדיקטטור הקטן לא מבין, זה שהליכוד, להבדיל ממפלגתו הסקטוריאלית, הינה מפלגת העם. אני חרד"לניק גאה בתנועת הליכוד, תנועת העם, ונבחרתי בה באופן דמוקרטי, בניגוד לרשימתו של ליברמן, שמונתה בידי איש אחד בלבד".

עוד הוסיף: "האחרון שיכול להטיף לי על "דאגה לקריירה הפוליטית האישית שלי" זה המתפטר הסדרתי ליברמן, שעזב את הליכוד בטריקת דלת, גרר את המדינה פעמיים לבחירות ועומד לחזור על זה פעם שלישית".

"אִישׁ תַּהְפֻּכוֹת יְשַׁלַּח מָדוֹן וְנִרְגָּן מַפְרִיד אַלּוּף" (משלי טז כח).