המשפחות השכולות הפגינו בבית החולים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המשפחות השכולות הפגינו בבית החולים

    המשפחות השכולות במפגן מחאה נגד רוצח רנה שנרב הי"ד: "דם ילדנו אינו הפקר"

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחות שכולות מפורום "בוחרים בחיים" הגיעו אמש (ראשון) למפגן מחאה בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים נגד המחבל אשר רצח את רנה שנרב הי"ד לפני מספר שבועות במעיין "עין דני" ליד הישוב דולב. המשפחות השכולות באו להשמיע קול זעקה על כך שמחבל אשר רצח ישראלית ופצע את אביה ואחיה מאושפז בבית חולים בחסותה של מדינת ישראל.

    בין המשפחות השכולות אשר באו למחאה: הרצל ומירב חג'אג' הוריה של סגן שיר הי"ד אשר נרצחה בפיגוע בארמון הנציב, דן לנדאו אביה של מיכל סלומון אשר בעלה אלעד ז"ל נרצח בטבח בישוב נווה צוף, ברנדה למקוס אמה של דליה הי"ד אשר נרצחה בגוש עציון, שמעון גולובנציץ אביו של סגן דוד הי"ד אשר נפל בפעילות מבצעית, פנינה אייזנמן אשר בנה ואימה נרצחו בפיגוע בגבעה הצרפתית ועוד.

    הרצל ומירב חג'אג' חברי פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעי פעולות האיבה אמרו: "הגענו לבית החולים הר הצופים היכן שמאושפז ומטופל ע"י מיטב הרופאים והתרופות המחבל אשר רצח את רנה שנרב הי"ד. אנו כאן כדי לתמוך בשב"כ ובכוחות הביטחון כדי שימשיכו לעשות כל מה שצריך בכדי שלא ירצחו עוד חפים מפשע ע"י הטרור הפלסטיני. לא יתכן ששני מחבלים מהחוליה שרצחה את רנה שנרב הי"ד עובדים עבור עמותות פיקטיביות שהאיחוד האירופי תורם להם מאות אלפי אירו שכל מטרתם היא להגן על רוצחי יהודים. על ממשלת ישראל לעמוד על כך שהאיחוד האירופי יפסיק את מימון כל העמותות הדו פרצופיות הללו לאלתר. דם ילדנו ובני משפחותינו אינו הפקר".

    קרדיט צילום: יהודה שארבני



    0 תגובות