'שיעורי הבית' של הזמר הפכו לסינגל • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on 'שיעורי הבית' של הזמר הפכו לסינגל • האזינו

    כשמאיר בן דרור היה סטודנט למוזיקה בבית הספר 'מזמור', דרש ממנו המורה שלו אהרן רזאל להגיש עבודה על המילים 'נתת שמחה בליבי', וכך במשך שנים נותר השיר במגירה, כעת עם בוא החגים השיר רואה אור ראשון • האזינו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזמר והיוצר מאיר בן דרור, משחרר סינגל חדש לקראת הימים הנוראים שמחה בליבי. בן דרור, זמר צעיר וכריזמטי, פועל כבר לא מעט זמן, אולם פרץ לתודעה בערב פסח האחרון עם הלחן המקורי להמנון האמונה בשולחן הסדר והיא שעמדה. השיר אף הגיע למקום הראשון במצעד המוזיקה "שירים במעלות". כעת, משגר בן דרור סינגל נוסף בדרך לאלבום חדש ומסקרן.

    שמחה בליבי מסמל סגירת מעגל בדרכו המקצועית של בן דרור. למעשה, בהיותו סטודנט למוזיקה בבית הספר "מזמור", כתב את השיר במסגרת שעורי בית בכיתתו של הזמר, היוצר והמרצה למוזיקה – אהרן רזאל. במסגרת הגשת העבודה, נדרש בן דרור לכתוב ולהלחין שיר שפותח במילים "נתת שמחה בליבי" מתוך פרק ד' בתהילים. במשך שנים נותרי שיעורי הבית במגירה וכעת, 8 שנים אחרי ולקראת הימים הנוראים, הרגיש בן דרור שהבשילו התנאים להקליט את השיר בביצוע מהוקצע, בשל ועם מסר נפלא לימים אלו.

    הסינגל החדש מתאר את השמחה ממקום עמוק ואופטימי, כשהאדם עורך חשבון נפש גם על הטוב שעושה ה' עם האדם כל יום, כל השנה. כשמתחזקים בתובנה זו, מגיעים לימים הנוראים בידיעה שלמרות הכל, הקב"ה אוהב את בניו ונוהג עמם במידת הרחמים.

    מילים ולחן: מאיר בן דרור | עיבוד והפקה מוזיקלית: ראובן חיון



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי הזמר .??.? אין לי כח לפתוח. רק אם אני אוהבת אז אני יפתח…!!!!!!!!!!!!!