שר החינוך: "כל רגע שלא קמה ממשלת אחדות זה הפסד גדול"

    איתי גדסי 1 Comment on שר החינוך: "כל רגע שלא קמה ממשלת אחדות זה הפסד גדול"

    שר החינוך נאם בטקס זוכי פרס שר החינוך ליצירה יהודית והתייחס למשבר הפוליטי ולהיתכנות לממשלה של נתניהו וגנץ: "כמי שמכיר את שני האישים היטב, ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני גנץ יכולים לעבוד יחד ולהתכונן יחד מול משימות ואתגרים ביטחוניים, מדיניים וכלכליים"

    צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך פרץ נאם הערב (ראשון) בטקס פרס השר לתרבות יהודית והתייחס למשבר הפוליטי בישראל: "ממשלת אחדות היא צו השעה וכל רגע שהיא לא קמה זה הפסד גדול לעם ישראל. בימים הקרובים אפעל ככל הניתן לסייע ולגשר על הפערים בין ראש הממשלה נתניהו לבין בני גנץ".

     פרץ אמר כי מהיכרות אישית גנץ ונתניהו בהחלט יכולים לעבוד יחד: "האחדות היום היא צו השעה. כמי שמכיר את שני האישים היטב, ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני גנץ יכולים לעבוד יחד ולהתכונן יחד מול משימות ואתגרים ביטחוניים, מדיניים וכלכליים. ממשלת אחדות היא צו השעה וכל רגע שהיא לא קמה זה הפסד גדול לעם ישראל. בימים הקרובים אפעל ככל הניתן לסייע ולגשר על הפערים מתוך היכרות אישית והערכה גדולה לפועלם".

    לסיום אמר השר והזכיר את אחד הזוכים הזמר והיוצר ישי ריבו: "כמו שאנחנו יודעים לעמוד הערב ולחבר בין התרבות היהודית למציאות הישראלית, לתפור חיבור עדין בין היהודי לישראלי – כך צריך גם להיות במציאות הפוליטית. לבנות גשר שיחבר בין הצדדים השונים. זו משימה לא פשוטה אך היא אפשרית".

    אני יודע, שבמציאות הנוכחית זה נשמע קצת אוּטוֹפִּי, אבל איך כתב וְשר ישי ריבו? – "הכל אפשר רק אם נרצה, המחפש תמיד מוצא, גם אם הוא נמצא אי שם, הרחק בקצה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הסמוטריצים והפרצים יושבים יותר מדי בתפקיד צריך להחליפם במישהו ליברלי מישהו שיודע יותר מחומש.