במערת המכפלה נערכים לקליטת רבבות מתפללים הלילה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on במערת המכפלה נערכים לקליטת רבבות מתפללים הלילה

    במערת המכפלה נערכים לקליטת רבבות יהודים שיגיעו לתפילה וסליחות | היום המערה פתוחה ליהודים באופן מלא

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ערוכים לאירוע "חריג עשרת ימי תשובה" שיחול היום במערת המכפלה בחברון ויגיע לשיא עם רבבות מתפללים הלילה בחצות.

    בכל ימות השנה פתוחה המערה לכניסת יהודים ולהבדיל, מוסלמים, במסגרת ההסדרים במקום ישנם מספר מועדים בשנה בהם המערה פתוחה כולה לכניסת יהודים ומועדים מיוחדים שבהם פתוחה המערה כולה לכניסה ולתפילת מוסלמים.

    היום (ראשון) מתקיים אירוע "חריג עשרת ימי תשובה", יום בו כל מערת המכפלה פתוחה ליהודים. אירוע הסליחות מושך אליו עשרות אלפי מבקרים, כאשר שיאו של היום מגיע בחצות עם אמירת הסליחות במערת המכפלה על ידי הרבנים הראשיים לישראל יחד עם רבבות המתפללים.

    לוחמי מג"ב יחד עם שוטרי משטרת ישראל, המנהל האזרחי, מת"ק חברון וחטיבת יהודה של אוגדת איו"ש מסיימים כעת את ההכנות האחרונות ליום זה ויפעלו החל מהבוקר בכוחות מתוגברים. הכוחות הרבים במקום יפעלו לשמירה על הסדר הציבורי, תיאום החריג מול גורמים פלסטינים, הכוונת תנועה, מניעה וסיכול טרור ואבטחת המבקרים והמתפללים.

    במשטרת ישראל מבקשים להדגיש שהקהל הרחב שמגיע לאירוע מתבקש להישמע להוראות השוטרים ולוחמי מג"ב ולאפשר להם לבצע את עבודתם. בכל בעיה ניתן לפנות ללוחמי מג"ב ולשוטרים הפרוסים בשטח.



    0 תגובות