דרעי לגנץ: "נתניהו וויתר והציע הצעה נדיבה שספק אם אני הייתי מוותר"

    איתי גדסי 3 Comment on דרעי לגנץ: "נתניהו וויתר והציע הצעה נדיבה שספק אם אני הייתי מוותר"

    בישיבת סיעת ש"ס בכנסת חזר דרעי והבהיר כי ש"ס תתמוך בנתניהו עד הסוף, "אי אפשר לזלזל בשני מליון איש שביקשו ובחרו את נתניהו" | דרעי התייחס לאפשרות של בחירות חוזרות: "ש"ס רק תעלה"

    21:42
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on ‏דרעי זעם על סמוטריץ', נתניהו הבטיח: "ארגיע אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר ש״ס השר דרעי פתח היום (חמישי) את ישיבת הסיעה הראשונה לכנסת ה-22 והתייחס לתוצאות הבחירות האחרונות ושיבח את ההישג הגדול: "אני מברך על הגידול של תנועת ש״ס ב-70 אלף קולות. לצערי, השמחה איננה שלמה כי יש סבירות גבוהה שהכנסת תתפזר שוב. זה משבר אמיתי ובעיה גדולה למשק ולביטחון".

    דרעי קרא לגנץ להתעשת אל מול הוויתורים הגדולים של נתניהו: "אני מפנה את הקריאה לאדם אחד שהמפתח בידו – בני גנץ. תמיד הגנתי עליו כשתקפו אותו ומגן עליו גם היום. אני אומר לו: בני היקר, תצטרף לקריאה של נתניהו שעשה ויתורים גדולים והציע הצעה נדיבה מאד. אני לא יודע אם אני בעצמי הייתי מסכים לכזו הצעה נדיבה, אבל הוא עשה אותה. כעת תורך".

    דרעי סיפר על הניסיון שלו בממשלת אחדות: "הייתי שותף בעבר לשתי ממשלות אחדות. ב84 ו-88 ונעשו דברים גדולים למען העם. העם רוצה ממשלת אחדות וזה גם ירגיע את האווירה".

    דרעי שב והבהיר על תמיכת ש"ס בנתניהו: "אנחנו תומכים בנתניהו באופן מוחלט. אני לא מתבייש לומר זאת בגלוי. נתמוך בו גם ב-21 יום שלאחר החזרת המנדט. אי אפשר לזלזל בשני מליון איש שביקשו ובחרו את נתניהו כראש הממשלה ואי אפשר לפסול תנועות ומפלגות לגיטימיות".

    לסיום דרעי הבהיר כי אינו מתרגש מבחירות חוזרות: "אני לא מודאג על ש״ס מבחירות נוספות. שס רק תעלה. אבל מה התועלת בהן אם אי אפשר להקים ממשלה. אני מקווה שההגיון יגבר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      האפשרות היחידה הקיימת היא שגנץ יהיה ראשון וביבי אם יהיה זכאי יהיה שני אחרי שנתיים, שום אפשרות אחרת, האם זה ברור אדון דרעי?

    2. 1

      דרעי תודה לך על הענקת הגבוי לביבי אל תתפתה לחבורת המשוגעים גנץ לפיד בוגי ואשכנאזי השתן עלה להם לראש כל זצן שהשטן לפיד בחבורה לא יתנו לך ולביבי להיות מובילים הם יביאו את מדינת ישראל לבחירות חדשות יש להם כל מיני הזיות בראש הליכוד יתפרק או הגוש יתפרק זה לא יקרה תן להם להבשל במיץ שלה אנחנו מאחריך ימאחרי ביבח בהתךחה