מספר שעות לפני ההשבעה:"תביעה של מאתים אלף נגד סתיו שפיר"

    איתי גדסי 1 Comment on מספר שעות לפני ההשבעה:"תביעה של מאתים אלף נגד סתיו שפיר"

    התרגיל של עו"ד איתמר בן גביר לשפיר: לאחר שח"כ לשעבר ולעתיד סתיו שפיר, נהנתה מחסינות של ח"כ וטענה כי בן גביר שלח אנשים לאיים על חייה ובמקרה אחר השוותה את בן גביר להיטלר. מספר שעות לפני השבעתה לכנסת הגיש בן גביר תביעה על סך 200 אלף ש"ח כנגד ח"כ לעתיד

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סתיו שפיר שבעוד מספר שעות תהפוך להיות חברת כנסת לא צפתה להפתעה כזאת. לבית משפט השלום בירושלים הוגשה הבוקר תביעה ובה נדרשת שפיר לפצות ביותר ממאתים אלף שח את עורך הדין איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית, לאחר שמספר הזדמנויות בחודשים האחרונים הוציאה את דיבתו.

    באירוע הראשון שהתרחש בראיון של שפיר לגלי צה"ל בחודש אוגוסט האחרון, היא טענה כי בן גביר שלח אנשים לאיים על חייה, תוך כדי הראיון תקפה את המנחה רינו צרור מדוע הוא מראיין את בן גביר ולאחר מכן הגיבה לעיתונאי רן בוקר שטען שהיו חייבים לראיין את בן גביר ולשמוע תגובתו, וכתבה כי: "לא שאני משווה אבל גם לא הייתם מראיינים את אדולף היטלר"

    בכתב התביעה נטען כי שפיר לא רק שפגעה בבן גביר אלא גם בשישה מליון יהודים שנרצחו ונשרפו בשואה.

    בהזדמנות אחרת,שישה ימים לפני הבחירות לכנסת, טענה שוב בפני אופירה אסייג ואייל ברקוביץ בתוכנית הטלוויזיה שלהם כי בן גביר שולח אנשים לאיים עליה. בכתב התביעה טוען עו"ד בן גביר כי שפיר משקרת, ופגעה בו במשלח ידו, וייחסה לו אירועים שנועדו לבזות אותו ולהשפיל אותו.

    עורך הדין טוען כי גם אם שפיר הייתה חברת כנסת אין חסינות על דברים, אולם מאחר והדברים נאמרו כאשר שפיר אזרחית הרי שלפי טענתו :"אין חולק שעליה לפצותו, והסכום, מאתים אלף שח מתבקש אך מטעמי אגרה אך היה ראוי ששפיר תפצה אותו ביותר"

    שפיר תגיש תוך שלושים ימים כתב הגנה. מן הראוי לציין כי זו לא הפעם הראשונה שבן גביר תובע את שפיר ובבית משפט השלום בירושלים מתנהלת בימים אלה תביעה נוספת במהלכה השוותה שפיר את בן גביר ובן ארי לנאצים ואלה תובעים אותה ודורשים פיצוי של יותר מחצי מליון ש"ח.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה ברור. כאשר ישנה דיקטטורה שילטונית דל הרשות השופטת ולכ המחוקקת אז הכל הפוך .
      סתיו שפיר משתלחת בהן גביר ובכלל בימין ובחילים ובטעת כיבוש,בלי הגיון.חולה באוטו אנטישמיות שואלת למה הזמינו את בן גביר לענות ילא מפריע לה טיביזים בשהת תרבות .
      ב עזה שיהיה משפט צדק ומישמכנה יהודי
      שבנפשו ארץ ישראל תורת ישראל ועם ישראל היטלר ונאצי .תשלם על כך ובגדול .
      את סתיו שפיר וחברייך צועקים להצלת הדמוקרטי ה ואתם בעצמכם ממחריבי ה .
      לכם זכות השיסוי ואין בילתה .
      כל אמן שיעבור לצד הימני מוחרם על ידכם.
      אתם עוזרים לאויב מבית ומחוץ .ומדברים גבוהה גבוהה על צדק ויושר כאשר חונטת המשפט שולטת כא ולא מהיום .
      חוינו את זה לפני 40 שנה וזה הולך ומחמיר .
      יום יבוא.מיד וגאולה בפתח והאמת תצא לאור