לוין בפתח המו"מ: "מתווה הנשיא מקובל עלינו"

    איתי גדסי No Comments on לוין בפתח המו"מ: "מתווה הנשיא מקובל עלינו"

    "הליכוד" בניסיון נוסף להתנעת המשא ומתן הקואליציוני עם "כחול לבן" | בפתח ישיבת המשא ומתן הקואליציוני אמרו השרים לוין ואלקין: "מקווים לבשר על ממשלה רחבה"

    לוין ואלקין בפתח הישיבה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישיבת צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן החלה לפני זמן קצר. השרים יריב לוין וזאב אלקין (הליכוד) התייחסו למצב במשא ומתן בפתח הישיבה. "ישראל חייבת ממשלה יציבה ורחבה. ממשלת אחדות. לכן אנו מבקשים לקיים משא ומתן מהיר וענייני כדי לסיים את הדברים ולהקים ממשלה באופן מיידי", אמר השר לוין, "שמענו את הדברים של נשיא המדינה, ואנו סבורים שנכון לנהל את המו"מ על בסיס המתווה שהציג הנשיא".

    לוין הביע תקווה להיענות של "כחול לבן" לקריאתם: "אני מאוד מקווה שאכן נמצא גם אצל כחול לבן נכונות לעניין הזה. אני רוצה לאחל לכל עם ישראל שנה טובה ושתהיה לנו במהירות ממשלה רחבה יציבה ומאחדת".

    השר זאב אלקין אמר: "הציבור הישראלי לא רוצה בחירות בפעם השלישית, הציבור הישראלי רוצה ממשלת אחדות רחבה. אנו בהחלט רואים במתווה של נשיא המדינה בסיס נכון למשא ומתן ואנחנו מודים לו על כך. אפשר לסיים את ההליך הזה במהירות במידה ויש רצון טוב, ולהקים ממשלת אחדות רחבה עם כל המפלגות שהעקרון של מדינה יהודית ודמוקרטית יקר להם. בעזרת השם נגיע בשנה החדשה לממשלה חדשה. אם לא נצליח בתהליך בסופו של דבר, מי שיכשיל אותו יקח את העם לבחירות. אני מאוד מקווה שנוכל לבשר בימים הראשונים של השנה החדשה שאפשר להקים ממשלה רחבה של כל המפלגות".



    0 תגובות