גנץ: אנחנו לא "רק לא ביבי" אבל לא נשב עם ביבי

    איתי גדסי 3 Comment on גנץ: אנחנו לא "רק לא ביבי" אבל לא נשב עם ביבי

    יו"ר "כחול לבן" ח"כ בני גנץ קרא למפלגת "הליכוד" לבוא למשא ומתן ללא בלוק הימין המאוחד ולא לגמרי היה ברור שמחד קרא לנתניהו להקים ממשלת אחדות אך מאידך הדגיש שלא יסכים לישיבה עמו תחת כתב אישום

    גנץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ אמר בפתח ישיבת סיעה שקיימה היום "כחול לבן": "מאז שנכנסתי לפוליטיקה אני קורא לאחדות. גם היום אני אופטימי ומאמין שאפשר להגיע אליה. נתניהו היה זה שהקדים את הבחירות לכנסת ה-21 והוא היה זה שהוליך אותנו לבחירות לכנסת ה-22. הוא גם היחיד שיש לו, אולי, אינטרס להוביל אותנו לבחירות שוב. בחירות שעשויות להביא לשבר בין האזרחים והמדינה", תקף גנץ.

    גנץ שלא היה ברור בכוונתו, קרא לנתניהו לבוא למשא ומתן, אך בו זמנית הדגיש שלא יסכים לישיבה בממשלתו: "אני קורא מכאן לנתניהו ולליכוד – בואו למשא ומתן מיידי, עם דיבור על תוכן ובלי תנאים מוקדמים. בלי ספינים ובלי בלוקים. למען עם ישראל- בואו נבנה פה ממשלת אחדות אמיתית. אנחנו איננו מפלגת "רק לא ביבי". איננו תוקפים איש ברמה האישית. אנחנו מחפשים יושרה ציבורית. אנחנו מחפשים לפעול כנגד השחיתות. ולא נוכל לשבת תחת ראש ממשלה שכנגדו כתבי אישום".

    "אני קורא לשיח על תוכן ומהות עם הליכוד, המפלגה השנייה בגודלה. אם ידובר במשא ומתן שענייניו תוכן ולא תפירת חליפות ובניית בלוקים פוליטיים וייצוגם, נהיה שם ובחפץ לב", סיים גנץ את דבריו.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איזה התבטאות אומללה של גנץ לא חושב מה מוציא מפיו .לא רק לא ביבי אבל לא נשב איתו זה רוצה להיות ראש ממשלה .??? גנץ לפני שאתה מוציא מילה תתיעץ עם לפיד .אל תעשה בושות

    2. 1

      הליכוד צריך להסכים לשבת עם כחול לבן אבל בלי גנץ ובלי לפיד.ואז נראה איך תוקם ממשלה. אין צורך להפגש איתם הבחירות שבפתח יקבעו מי יהיה ראש הממשלה ומי יהיה ראש האופוזיציה.