תוך שש שעות: הסיפור מאחורי ניסיון הדחת טראמפ והשיחה של ביידן

    שלמה ריזל No Comments on תוך שש שעות: הסיפור מאחורי ניסיון הדחת טראמפ והשיחה של ביידן

    בעוד כלי התקשורת שמתנגדים לנשיא טראמפ בגלל דעותיו הפוליטיות, מתעסקים בשיחה בין טראמפ לזלנסקי. בתקשורת מעדיפים פחות להתעסק בסיפור האמיתי, מה קרה עם בנו של ביידן והשיחה המאיימת של ביידן לאוקראינה כי מתברר שיש להם הרבה מה להסתיר.

    נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏מספר הקסם: 218 חברי קונגרס הודיעו על תמיכתם בפתיחת הליך הדחה נגד טראמפ – רוב של חברי הקונגרס, שיכולים להצביע בבוא העת על הדחת הנשיא ולהעביר את ההכרעה לסנא‎ט.

    ‏טראמפ התייחס להליך ההדחה נגדו במהלך מסיבת עיתונאים בניו יורק: "הדמוקרטים הוציאו את הסיפור הזה במהלך עצרת האו"ם כדי להעלים את ההישגים העצומים שלנו". על השיחה שנחשפה בינו ובין מקבילו האוקראיני הוסיף: "הדחה בגלל זה? אחרי שיחת טלפון כל כך חיובית וטובה?"

    לפי הדיווחים טראמפ ביקש במהלך השיחה שוב ושוב לפתוח מחדש את החקירה באוקראינה, נגד בנו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ביידן, לאחר סגירתה. מה שעולה בבירור מהשיחה כי מעולם לא דרש הנשיא את החקירה בתמורה לסיוע הביטחוני למדינה.

    מה עומד מאחורי הסיפור של אוקראינה:  על פי כלי תקשורת בארה"ב, בנו של ג'ו ביידן סגן נשיא ארה"ב לשעבר, האנטר, הקים חברה עם בנו החורג של ג'ון קרי. חברת גז אוקראינית 'בוריסמה' מינתה אותו לחבר ההנהלה ושילמה לו מיליון דולר בשנה על כלום. בינתיים, באוקראינה מינו חוקר מיוחד לחקור את השחיתות (2014), ואז החל לעלות סיפור השחיתות לכאורה של בנו של ביידן.

    סגן הנשיא דאז ג'ו ביידן, בבריונות חסרת חסרת תקדים, התנה את הסיוע האמריקני לאוקראינה בסך מליארד דולר, בפיטורי אותו תובע "תוך שש שעות". ביידן מוקלט מספר על כך בקולו, והוא מאשר זאת. התובע כמובן פוטר והחקירה נגד בנו נקברה. לאחר חילופי השלטון באוקראינה, ביקש הנשיא טראמפ מהנשיא זלנסקי לחקור את העניין לאור דבריו של ביידן והשחיתות החמורה שנעשתה בממשל האמריקני.

    בשל כך הדמוקרטים נכנסו לפאניקה והחלו בתהליך חסר הסיוכי של הדחת הנשיא. יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, הודיעה אתמול (רביעי) על פתיחה רשמית של חקירת הדחה של הנשיא טראמפ, באומרה כי "הנשיא צריך לשאת באחריות" בגין "בגידתו בשבועת כהונתו, בגידה בביטחון הלאומי שלנו ובגידה ביושרה של הבחירות."

     



    0 תגובות