מכבי השלימה את היערכותה לראש השנה

    עפר גדנקן No Comments on מכבי השלימה את היערכותה לראש השנה

    חברי מכבי יקבלו שירות רפואי בימי השבת והחג במרפאות השבת
    לראשונה: מרפאת שבת בשכונת קטמון, בצמוד לבית המדרש של כ"ק האדמו"ר מערלוי במרכז הרפואי החדש של מכבי שנחנך לאחרונה

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי שירותי בריאות השלימה את היערכותה במרפאות השבת המתופעלות בידי רופא שאינו יהודי, אשר יפעלו במהלך השבת הקרובה וביומיים רצופים – ימי ראש השנה. המרפאות נמצאות בפריסה מלאה בריכוזים החרדיים השונים ברחבי הארץ, על מנת להעניק שירות רפואי מיטבי לחברי מכבי שירותי בריאות – גם בשבת וחג.

    מאז ומתמיד התאימה מכבי את שירותיה לחבריה שומרי התורה והמצוות, וכך גם עשתה בהפעלת מרפאות השבת. מרפאות השבת פועלות 24 שעות ביממה ומאפשרות מתן מענה רפואי מהיר בכל שעה, בזמנים בהם המרפאות השונות סגורות בשל קדושת השבת והחג. את המרפאות מאיישים רופאים מומחים שאינם יהודים כך שאין בהם כל חשש חילול שבת וחג.

    למכבי מרפאות שבת ברוב הערים בריכוזים החרדיים כגון: בני ברק, ירושלים, אלעד, מודיעין עילית, בית שמש, אשדוד, ערד, כרמיאל, קרית גת, חיפה, פ"ת- הדר גנים ועוד.

    בנוסף, למכבי שירותי בריאות הסכמים עם כל מוקדי הרפואה של ט.ר.ם הפזורים ברחבי הארץ – בבני ברק, ירושלים, מודיעין עילית, כרמיאל וחיפה; עם מוקד 'עזר מציון' בבני ברק, עם מוקד השבת של ארגון 'סעד ומרפא' בקריית בעזלא בירושלים, עם ארגון 'עזרת אחים' המפעיל מוקדי שבת בבית שמש, באשדוד, באלעד ובערים נוספות.

    לדברי מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי הרב משה שלזינגר: "הפעלת מרפאות השבת הינה חלק מתפיסת השירות של מכבי לעבות את השירותים לטובת חברינו הרבים בכל רחבי הארץ. דווקא בימים אלו שרבים נמצאים במחיצת רבם ובפרט שמדובר ביומיים רצופים נערכנו למתן מענה רפואי בכל הריכוזים החרדיים באמצעות מוקדי שבת המופעלים על ידי רופאים מומחים שאינם יהודים. זהו חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו לתת את השירות הרפואי הטוב ביותר בכל עת שנדרש".

    בתוך כך, יוכלו חברי מכבי הזקוקים לכך לקבל טיפולי דיאליזה במכון הדיאליזה במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בבני ברק, סמוך לבית ומבלי צורך לשהות מחוץ לבית במהלך ימי החג. הטיפולים ניתנים במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי שירותי בריאות למרכז הרפואי 'מעייני הישועה'. טיפולי הדיאליזה בימי ראש השנה והחגים יינתנו בתיאום מראש בלבד.



    0 תגובות