תואר ראשון למנהלי מוסדות ומלמדים

    עפר גדנקן No Comments on תואר ראשון למנהלי מוסדות ומלמדים

    מנהל מוסד? מלמד בתלמוד תורה?
    בוא ללמוד לתואר ראשון .A.B בחינוך בקמפוס החרדי אונו

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו מזמין אתכם למסלול לימודים מרתק ומעשיר המותאם לעוסקים בתחום החינוך ולבעלי גישה בחינוך ובכלל, לכל מי שרוצה לעסוק בשליחות החשובה של חינוך ילדים ונוער בישראל.

    התואר הנחשב בחינוך וחברה של הקריה האקדמית אונו פותח דלתות למגוון עצום של משרות ותפקידים מרתקים, כמו ניהול קהילתי, שילוב ילדים ונוער עם מוגבלויות בחברה, חינוך, ריכוז והדרכה ביחידות נוער, ניהול מחלקות חינוך, קידום נוער. קציני ביקור סדיר  ועוד. בנוסף לתואר, מקבל כל בוגר תעודת מתמחה בטיפול בילדים ובנוער נושר. שכן ארגז הכלים שרוכש הסטודנט במהלך הלימודים הוא עשיר ומגוון, ומעבר ללימודי אסטרטגיות למידה, הוא מעניק כלים מקצועיים בטיפול תומך חינוך, כמו לימוד פסיכופתולוגיה, טראומה, טיפול בנוער נושר, הדרכת הורים, ייעוץ והכלה ושילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

    "אנחנו מאמינים מאד בנחיצות הפרקטיקה מעבר לידע התיאורטי החשוב" אומר הרב פנחס כהן, מנהל אקדמי ומרצה בפקולטה לחינוך בקריה האקדמית אונו ובעל רזומה עשיר בתחום החינוך, "ולכן אנחנו מעניקים לתלמידים שלנו את הזכות והחובה להתנסות בשטח עוד במהלך הלימודים ולהיחשף לזוויות שונות שאינן עולות על השולחן בכיתה הממוזגת. את הסטודנטים מלווים מנחים שמסייעים להם להעניק לילדים ולנערים את המקסימום, ובמהלך השיעורים מועלות על השולחן סוגיות חשובות שבהן נתקלו התלמידים בהכשרתם המעשית. כך בעצם יוצאים הבוגרים שלנו אל השטח עם ניסיון ומיומנויות גבוהים שרכשו עוד בזמן הלימודים".

    רוצים לשמוע עוד על מסלול חינוך? לקבל את כל המידע? צרו קשר במספר 072-223-7551

    הלימודים מתחילים מיד אחרי החגים בקמפוסים החרדיים של אונו באור יהודה ובירושלים.

     



    0 תגובות