- רדיו קול חי - -

סונול גז+ חתמה על היתר עיסקא מהודר

בפתח המעמד הציג מנכ"ל סונול גז+ שי עזרא את החלטת הדירקטוריון המאשרת את החתימה כדרישת ההלכה. לאחר מכן הציג הגר"פ וינד שליט"א את פרטי ההיתר ומשמעותו מבחינה הלכתית, ושיבח את ההיענות המהירה של החברה לביצוע היתר עיסקא כהלכה, לרווחת לקוחותיה שומרי התורה ומצוות.

לאחר שהמנכ"ל והרב חתמו על השטר המהודר שתו הנוכחים לחיים והתברכו לקראת השנה החדשה. הגר"פ וינד שליט"א ציין כי הנהלת סונול גז+ זכתה לחתום על היתר עיסקא ימים ספורים לפני ראש השנה, ויש בכך כדי להוסיף זכויות לעם ישראל, זאת לצד הבשורה החשובה ללקוחות החברה, שינצלו מאיסור ריבית במסגרת הסדרי התשלומים מול החברה.

מנכ"ל סונול גז+ שי עזרא הודה לכבוד הרב על הכנת ההיתר עיסקא ועל דבריו החמים, וציין כי במסגרת המחויבות ללקוח הוחלט לחתום על היתר עיסקא מהודר, ובכך לאפשר לכלל הלקוחות ליהנות מאספקת גז בסטנדרט בטיחותי גבוה ובמחירים הוגנים ומשתלמים.

"אנו רואים חשיבות רבה בחתימה על ההיתר עיסקא כבר בתחילת פעילותנו במגזר הדתי והחרדי. נמשיך להיות קשובים לצרכי הלקוחות ולהציע שירות איכותי ואמין עם גב איתן של חברת אנרגיה מובילה בישראל" דברי שי עזרא.

סונול גז+ מציעה ללקוחותיה גפ"מ (גז פחמימני מעובה) לצריכה ביתית כמו חימום מים, בישול והסקה בבתי אב, על ידי שימוש בצוברים ומרכזיות חדישות ובטיחותיות במיוחד. בהמשך צפויה החברה להיכנס לתחומים נוספים, ביניהם: אספקת גפ"מ לתדלוק רכבים בתחנות סונול נבחרות, אספקת גפ"מ למסחר ותעשייה, אספקת גז טבעי למפעלים ואף מכירת גז טבעי בתחנות נבחרות של סונול.