המתיחה שמעוררת סערה: הח"כ הערבי חשף לטוקר ושוקרון פרטים על מקורבי נתניהו

    עמית דניאל 2 Comment on המתיחה שמעוררת סערה: הח"כ הערבי חשף לטוקר ושוקרון פרטים על מקורבי נתניהו

    דרמה פוליטית תוצרת "זמן אוויר": מנחם טוקר ויהודה שוקרון שוחחו עם ח"כ לשעבר חאג' יחיא שסבר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו על הקו וחשף פרטי מגעים שנערכו ושככל ותלוי בהם, יכולים להמשיך להתקיים | ואיך הגיבו בליכוד?

    יחיא צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התכנית "זמן אוויר" הנפיקה מתיחות שעוררו סערות בקנה מידה אך נדמה שמתיחה כזו מטפסת לצמרת. אתמול (שני) חייג מנחם טוקר בשידור חי לח"כ לשעבר חאג' יחיא כשעל הקו יהודה שוקרון בתפקיד בנימין נתניהו, ראש הממשלה, ששוחח עמו על אפשרות תמיכה.

    השיחה התגלגלה מהר מאד לקווים רציניים בשל העובדה שהח"כ לשעבר האמין כי הוא אכן משוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הח"כ הזכיר את המגעים עם ח"כ מיקי זוהר ועם נתן אשל מקורבו של נתניהו, והביע רצינות תוך שהוא מזכיר הצעות לשיתופי פעולה שהיו לפני פיזור הכנסת האחרונה.

    חבר הכנסת מיקי זוהר שהוזכר בשיחה, הגיב לכך: "אחלה מתיחה, חבל שהם לא האריכו אותה כדי להבין מהח"כ לשעבר עד כמה הם כועסים עלינו על כך שראש הממשלה דחה בתוקף את כל ההצעות שלהם. הכל ידוע, נפגשתי עם נציגיהם לבקשתם, הם העבירו בקשות וכולן נדחו על הסף ע"י ראש הממשלה. הפעם המקרה שונה, הם שיתפו פעולה עם כחול לבן ותמכו בהם להקמת הממשלה".

    יחיא עצמו הכחיש בשיחה לווינט את המגעים ואמר כי היה במקום ללא קליטה ברורה וכי ברצונם להפיל את נתניהו ולא לבצר את שלטונו.

    הקליקו כאן לשיחה



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל העבוד על הנזק שאתם גורמים
      בכל האתרים משתמע שהם היו במגעים בכנסת זו וזה בככל לא קשור
      אנשים לא מבינים את המתיחה אתם שתולים של גנץ או מה