שנה של כביסה נקיה מכתמים!

    עפר גדנקן No Comments on שנה של כביסה נקיה מכתמים!

    ראיון עם נטע מיכנובסקי מנהלת תחום כביסה ברקיט בניקיזר

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בואו נדבר רגע על מלאכת הכביסה , זאת שעד לפני שנים רבות נעשתה בנהר, ביום המיוחד לה- עבודה מפרכת בפני עצמה. כידוע, תחילה היו מרתיחים אותה בדוד ענק על מדורה, אח"כ מסבנים ומשפשפים ואז סוחטים בחבטות. מאז עברו שנים, העולם התקדם ומלאכת הכביסה נעשתה פשוטה וקלה בהרבה. אבל, למרות הכל, גם היום מלאכת הסרת הכתמים צריכה לימוד, ולא תמיד ובכל דרך ניתן להסיר כתמים. גם עם סבונים ומוצרי הסרת כתמים שונים.

    כאימהות מנוסות, אנחנו מכירות את כללי כביסה: בגדים חדשים יש לכבס בנפרד, יש להפריד לפני הכיבוס במכונה בין הכביסה הלבנה לכביסה הצבעונית כדי למנוע מעבר צבעים, בגדי צמר ובגדים עדינים יש לכבס ביד ועוד. אך עם הכתמים אנחנו מתמודדות כל הזמן, ישנם גם כתמים קשים שלא יורדים, בגדים יקרים ואיכותיים שממון רב הושקע בהם והוכתמו בכתם שמסרב לרדת וכו'. במצבים כאלו, נשים רבות עדיין משתמשות במוצרים שונים וישנים להסרת הכתמים, בכל מיני עצות סבתא שעוברות מדור לדור או בשיטות שפעלו אצל חברות ועוברות מפה לאוזן, כאלו שלפעמים מצליחות אך לפעמים הן מסבות אכזבות. לכן חשוב לדעת כי כאשר אנו מנסים להסיר כתמים בשיטות לא מקצועיות פעמים רבות לא רק שהכתם לא ירד אלא הוא עלול להתקבע והבגד עצמו גם יכול להינזק.

    כשמדובר באבקה של וניש קליה גולד המיוצרת בנוסחה בינלאומית מתקדמת שמנצחת את כל הכתמים ולא מסבה להם שום נזק זה כבר סיפור אחר.

    על כך שוחחנו עם נטע מיכנובסקי – מנהלת המותג וניש קליה ששיתפה אותנו במידע רלוונטי וחשוב:

    "וניש קליה גולד המוצר המתקדם ביותר שלנו מסיר כתמים קשים ביותר כמו שוקולד, פירות, קטשופ, יין וכו' וזאת תוך שלושים שניות בלבד, גם כתמים שהתייבשו על הבגד במשך 7 ימים! מבלי לפגוע בצבע או בבד של הבגד" אומרת נטע." וניש  קליה גולד מגיע באבקה או בג'ל כדי לאפשר נוחות שימוש מקסימלית לכל אישה לפי הרגליה האישיים. מסיר הכתמים של וניש קליה הוא מסיר כתמים לטיפול באופנים שונים ונועד כאמור לתת מענה מקצועי  גם להסרת כתמים קשים ועיקשים.

    אופן הטיפול חשוב מאוד ע"מ שהכתמים יוסרו לחלוטין. חשוב להתאים לכל פריט לבוש את הטיפול המתאים :טיפול מקדים, השרייה או כיבוס בתוך מכונת הכביסה.

    כך תסירי כתמים קשים עם וניש קליה גולד:

    1. טיפול נקודתי: ניתן למרוח נקודתית וניש קליה גולד (הוראות השימוש על מוצר) לשפשף, 30 שניות בלבד ולאחר מכן לכבס כרגיל במכונה. הכתם יוצא נקי לחלוטין.
    2. השרייה: במקרה של כתמים קשים עוד יותר או בגדים הדורשים התייחסות מיוחדת כגון: גרביים לבנות שהאפירו, מומלץ לבצע תהליך של השריה במשך חצי שעה במים שנמהלו עם וניש קליה גולד ולאחר מכן לכבס כרגיל.
    3. לכביסה רגילה עם מגוון כתמים יומיומיים מומלץ להוסיף וניש קליה גולד בכל מכונה. וניש קליה גולד  ישלים את פעולת אבקת הכביסה לקבלת תוצאות ניקיון מקסימליות .


    0 תגובות