מסורת של איכות שעושה טוב בלב

    עפר גדנקן No Comments on מסורת של איכות שעושה טוב בלב

    ראיון עם מנדי שמרלינג – בעל מותג השוקולד המוכר והאהוב שמרלינג'ס .

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיבורים על שוקולד עושים לכולנו טוב בלב. הוא מתוק , הוא מרגיע ואפילו ממכר. במיוחד כשמדובר בשוקולד המשובח של שמרלינג  שמיוצר בתהליך ארוך, מושקע, ויקר ומחומרי הגלם המשובחים ביותר כמיטב המסורת השוויצרית.

    מתי ואיך נוסדה חברת השוקולדים שמרלינג'ס?

    בזמן מלחמת העולם הראשונה. סבא של אבא שלי התגורר ברוסיה ועזב לשוויץ. מכיוון שלא היו מוצרים כשרים, הוא פתח חנות קטנה בציריך שבשוויץ והתחיל לשווק גבינות כשרות למהדרין לקהילה היהודית במקום. לפני 50 שנה, המשיך סבי בשיווק מוצרים כשרים למהדרין וכן התחיל לייצר שוקולדים תחת המותג "שמרלינג'ס". אנשים בשוויץ וכן תיירים שהגיעו, רכשו את השוקולדים של "שמרלינג'ס" והתגובות היו כבר אז טובות מאד. בשנות ה-70 אבי נכנס לעסק המשפחתי והחל לשווק את המוצרים לריכוזים יהודיים במקומות רבים בעולם בהם: ישראל, ארה"ב, קנדה, צרפת, בלגיה, אנגליה, דרום אמריקה וכן במקומות נוספים רבים בהם מוכרים מוצרים כשרים.

    מה ההבדל בין השוקולד השווייצרי לשוקולד הישראלי?

    השוקולד השווייצרי נחשב לשוקולד המשובח והאיכותי ביותר – הן בזכות מרכיביו המשובחים כמו החלב שמקורו בפרות הרועות בהרי האלפים והן בזכות פולי הקקאו המיובאים מגינאה ומחוף השנהב – מקומות הגידול הטובים ביותר בעולם. בנוסף ,  תהליך הייצור המושקע והייחודי מעניק לו את המרקם החלק והנימוח. המרקם המיוחד נוצר הודות לערבוב ארוך של כל רכיבי השוקולד במשך עד כ-72 שעות. חשוב לדעת שלא כל שוקולד המיוצר בשוויץ עונה על האיכויות של שוקולד שווייצרי, רק כזה שיוצר בתהליך השווייצרי המסורתי ללא פשרות. בשמרלינג'ס מקפידים על תהליך ייצור שוויצרי מסורתי וארוך ללא שום קיצורי דרך או חסכון במשאבים, מה שמעניק לשוקולד שמרלינג את המרקם הנימוח ואת הטעם הייחודי והממכר.

    האם שוקולד יכול להיות אופציה גם לסוכרתיים  או לשומרי משקל?

    אכן. לפני כ-5 שנים הושקה סדרת הפרימיום "רוזמרי" ללא סוכר: שוקולדים חלביים ופרווה במילוי פרלין, ללא סוכר, וכל זאת מבלי להתפשר על הטעם והמרקם המשובח.  בנוסף, לשמרלינג'ס שוקולדים מרירים מעולים עם אחוזי קקאו גבוהים: שוקולד שוויצרי עדין עם 55% קקאו, ושוקולד שווייצרי מריר עדין עם 72% קקאו. וכידוע, ככל שאחוזי הקקאו בשוקולד גבוהים יותר, כך עולה התועלת שבו: לתפקוד הלב וכלי הדם, לבריאות המוח, לאיזון רמות הסוכר בדם, להפחתת לחצים, לשיפור האינטליגנציה ועוד.

    שתף אותנו: מהן תקופות השיא בצריכת השוקולדים ? ואיזה שוקולד  הכי נמכר?

    כמו לכל מוצר, גם לשוקולד יש את עונות הצריכה הגבוהות ביותר במהלך השנה. תקופת החגים היא תחילתה של עונת החורף שבו מגיעה צריכת השוקולדים לשיאה . השוקולד של שמרלינג הנמכר ביותר בעולם הוא בעצם כל השוקולדים מסדרת ה- rosemarie (רוזמרי) הנוסטלגית. הסדרה האהובה מציעה שוקולד שוויצרי במילוי פרלין במגוון טעמים  : רוזמרי חלבי קלאסי במילוי פרלין, מריר במילוי פרלין פרווה, לבן ועוד.

    בעונת החגים הנוכחית, אלו שוקולדים של שמרלינג אפשר למצוא על המדפים בישראל?

    לשמרלינג'ס מגוון מוצרים בטעמים אהובים, החל מסדרת ה'רוזמרי' – שוקולד במילוי פרלין משובח במגוון טעמים, המשך בסרת ה'סוליד' הקלאסית הכוללת שוקולד לבן עם שקדים, שוקולד מריר או חלבי ועוד וכלה בחטיפי המינור הנימוחים והמשובחים.

    כל השוקולדים של שמרלינג מיוצרים מחלב שוייצרי משובח והם בכשרות המהודרת של בד"צ ציריך. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות

     

     

     



    0 תגובות