- רדיו קול חי - -

הליכוד: "הזהרנו – תומכי הטרור ממליצים על גנץ"

לאחר ההצבעה ההיסטורית שלראשונה מאז קום המדינה כלל המפלגות הערביות תומכת הטרור והלאומניות תמכו במועמד יהודי שכיהן כרמטכ"ל לראשות הממשלה: בליכוד תקפו בחריפות את הברית שנרקמה כבר זמן רב בין כחול לבן למפלגות הערביות ואמרו: "כפי שהזהרנו: המפלגות הערביות שמתנגדות לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ומאדירות מחבלים, ממליצות על בני גנץ לראשות הממשלה".

עוד הוסיפו: "הליכוד יעשה כל מאמץ כדי להקים ממשלה יציבה וחזקה שמחוייבת לישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אסור שתוקם ממשלה שנשענת על מפלגות ערביות שמתנגדות למדינת ישראל".

שר החוץ ישראל כץ תקף את שיתוף הפעולה ביו המפלגות הערביות תומכות הטרור לבין כחול לבן: "הניסיון להכשיר שת״פ בין כחול לבן לרשימה המשותפת הוא חמור ומדאיג. לא בגלל מוצאם הערבי של חברי הרשימה, אלא בגלל עמדותיהם הקיצוניות נגד מדינת ישראל ותמיכתם במרים שבאוייבנו, מהחמאס ועד לחיזבאללה, והתנגדותם לאופייה היהודי של מדינת ישראל. אין בין זה לבין הטבות ושיפור רמת החיים במגזר הערבי ולא כלום".

עוד הוסיף כץ: "ממשלות נתניהו, ואני בכללם, השקיעו בישובים הערבים מעל ומעבר למה שהושקע בעבר. כאשר אמרנו בתקופת הבחירות שזה מה שצפוי, דוברי כחול לבן הכחישו נמרצות וטענו שאנחנו משקרים". תקף כץ את מסע התעמולה השקרי.

לדבריו, "מה שמתרחש כעת זו חציית קווים אדומים והונאה מוחלטת של ציבור הבוחרים. גם התנהגותו של ליברמן מעוררת תמיהה, שכן כל המנעות מנקיטת עמדה, היא בעצם נקיטת עמדה, שמכשירה את שיתוף הפעולה הזה, על פני האלטרנטיבה בראשות בנימין נתניהו".