- רדיו קול חי - -

אחרי המו"מ עם המשותפת: יעלון: "קוראים למפלגות הציוניות להצטרף"

חברי סיעת כחול לבן בראשות ח"כ משה (בוגי) יעלון ובהשתתפות ח"כ אבי ניסנקורן, ח"כ צבי האוזר, ח"כ קארין אלהרר, ח"כ מרב כהן וח"כ פנינה תמנו שטה, המליצה בפני נשיא המדינה על יו"ר ׳כחול לבן׳, בני גנץ כמועמד להרכבת הממשלה. בעת השיחה שאל הנשיא האם כחול לבן תחזיר את המנדט לנשיא לאחר שלא הצליחו? חברי הסיעה ענו: כן.

הערב בבית הנשיא אמר ראש המשלחת יעלון: "אני מבקש להודות לנשיא ריבלין שקיבל אותנו בכבוד ובדרך ממלכתית. הנשיא הוא מגדלור ערכי הבולט בסערות המתרגשות עלינו חדשות לבקרים. ׳כחול לבן׳ ניצחה בבחירות, ניצחון ברור שאינו מוטל בספק. לכן אנו ממליצים על יו"ר ׳כחול לבן׳ בני גנץ כמועמד להרכיב את הממשלה הבאה".

עוד הוסיף בוגי: "גנץ הוא האדם הנכון לאחד את עם ישראל באמצעות המנהיגות השקטה והממלכתית שלו, לאור האתגרים העומדים בפנינו. זהו רצון הבוחרים וזהו גם צורך השעה".

יעלון הוסיף, כי: "בכוונתנו להנהיג את המדינה באחריות ולהקים ממשלת אחדות שתפעל למען כל אזרחי ישראל. הציבור אמר את דברו, הוא צמא לאחדות, לדרך ממלכתית ולממשלה שתעבוד עבורו. אנחנו מתחייבים לפעול כך וקוראים לכל המפלגות הציוניות, כולל הליכוד להצטרף אלינו להקמת ממשלה רחבה. הניצחון שלנו בבחירות בהובלתו של בני גנץ בלם את ההידרדרות. עכשיו הגיעה עת לאחדות".