השר לוין לנשיא: "מדוע מסרבים לקיים פגישה בין נתניהו לגנץ?"

    איתי גדסי No Comments on השר לוין לנשיא: "מדוע מסרבים לקיים פגישה בין נתניהו לגנץ?"

    נשיא המדינה ביקש מחברי סיעת הליכוד לפעול למנוע בחירות בפעם השלישית. השר לוין השיב לנשיא כי בליכוד קרא כבר לאחר הבחירות להקים ממשלת אחדות אך בכחול לבן מסרבים

    חברי סיעת הליכוד בבית הנשיא צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי סיעת הליכוד הגיעו לנשיא המדינה ראובן ריבלין והמליצו בפני הנשיא על ראש המפלגה בנימין נתניהו כאדם הנכון להטיל עליו את הרכבת הממשלה. נשיא המדינה פנה לחברי הליכוד: "אנחנו מבקשים להביא לכך שלא תהיינה עוד בחירות. הדרך היחידה היא היכולת של שתי המפלגות הגדולות לאחד כוחות ולהביא מצב שבו תוקם ממשלה ויוכלו להצטרף אליה אנשים מכל מפלגות שירצו ובתנאים מוסכמים. זה רצון העם ומזה איש מאיתנו לא יכול להתעלם".

    ‏השר יריב לוין השיב לנשיא: "אנחנו נעשה הכל כדי להימנע מבחירות שלישיות. אנחנו צריכים לעשות כל מאמץ ליישב בין מה שרצינו למציאות. אנחנו מבינים שצריך ממשלת אחדות רחבה וגם כחול לבן יכולה להביא את המפלגות בצד שלה".

    עוד הוסיף השר לוין לנשיא: "הבענו נכונות להקים ממשלת אחדות רחבה. כדי להתניע את המהלך הזה נדרש דבר אלמנטרי פגישה בין ראש הממשלה לבני גנץ.. אנחנו מתקשים להבין מדוע ההצעה הזו לא נענתה עד היום. מי שמתיימרים להנהיג את המדינה לא מוכנים אפילו לשבת עם ראש הממשלה".



    0 תגובות