- רדיו קול חי - -

ח"כ מלכיאלי: "הפוטנציאל של ש"ס ענק שואפים לחזור ל-17 מנדטים"

צילום: פלאש 90

יממה לאחר תוצאות הבחירות והניצחון בקרב המפלגות החרדיות בפרט בתנועת ש"ס, חברי הכנסת יצחק פינדרוס ומיכאל מלכיאלי בריאיון ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. מלכיאלי התייחס להקמת הקואליציה עם הגדלת הכוח של ש"ס, "נתניהו רואה בנו חלק בלתי נפרד ממנו. אין ספק שאם הליכוד היה מביא 45 מנדטים כוחנו היה גדול יותר. אנחנו לא הולכים להתפשר על סוגיות דת ומדינה ולכן אין חיבור עם ליברמן ולפיד".

יצחק פינדרוס: "אנחנו נלך לגוש אחד כמו שראש הממשלה יזם ומוביל את העניין".

מיכאל מלכיאלי: "בחירות נוספות זה כרגע לא אופציה. אנחנו לא נשב בממשלה שהקווי יסוד שלה הם תחבורה ציבורית בשבת ונישואים אזרחיים. גנץ צריך לעזוב את הצהרות הבחירות".

יצחק פינדרוס: "הדבר הנכון עכשיו לעשות. הולך להיות דרך ארוכה וזמן ארוך והכל לא יהיה רלוונטי".

מיכאל מלכיאלי: "אנחנו רואים גידול במעלות ובשלומי ובבאר שבע, אלו לא חרדים. אני כאחד ממנהלי המטה, אני רואה עלייה של מאות אחוזים בקולות ואלו וודאי ציבור מזרחי עממי ולא חרדי. באלעד יש גידול גדול וגם בביתר יש גידול משמעותי. בשני הציבורים יש לנו עלייה גדולה מאוד".

עוד הוסיף מלכיאלי: "אנחנו אומרים שהפוטנציאל של ש"ס הוא גדול מאוד. אנחנו אוהבים את נתניהו והוא היחיד שיכול להנהיג את ישראל. היינו 17 מנדטים, והקהל הזה מתחבר לערכים של ש"ס והוא הא לידי ביטוי בשתי מערכות הבחירות האחרונות".