ליצמן: "מוכנים לאחדות בראשות נתניהו ללא לפיד"

    איתי גדסי No Comments on ליצמן: "מוכנים לאחדות בראשות נתניהו ללא לפיד"

    יו"ר "יהדות התורה" יעקב ליצמן אומר כי ממשלת אחדות ללא לפיד, בראשות נתניהו, עומדת על הפרק: "אנו לא נגד ממשלת אחדות אך זה לא יוכל לכלול את לפיד"

    ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת "יהדות התורה" ח"כ יעקב ליצמן נאם הערב נאום ניצחון לפעילי המפלגה ואמר שיהדות התורה זכתה להישג אדיר, כך לפחות על פי תוצאות המדגמים, אך הציע להמתין לתוצאות האמת.

    ליצמן אמר: "זכינו להישג אדיר ולעליה בקולות אבל אלו רק תוצאות מדגמים ונמתין להן (לתוצאות האמת). הוכחנו ציות לגדולי ישראל, עשינו קידוש השם אדיר ולא נוותר על עקרונותינו", עוד אמר ליצמן כי "ההישג שלנו הודות למועצת גדולי התורה, לאחדות הגדולה והשותפות עם קהילת הרב הגאון דוד חי הכהן מבת ים".

    ליצמן הוסיף כי שוחח עם ראש הממשלה במטרה להצטרף לממשלה שיקים והודיע כי ימליץ עליו אצל הנשיא. "גם שיהדות התורה לא מתנגדת להקמת ממשלת אחדות, אולם ללא לפיד. שוחחנו עם ראש הממשלה נתניהו ונמליץ עליו. אנו לא נגד ממשלת אחדות אך זה לא יוכל לכלול את לפיד", הדגיש.

    ליצמן תקף את מסע ההסתה המכוער שהתנהל בכל מערכת הבחירות האחרונות כנגד הציבור החרדי: "לצערנו הבחירות הללו היו רוויות הסתה ושיסוי נגד החרדים והדת, אנו מקווים ומייחלים שהשיח הנורא הזה ייפסק לאלתר".

    לסיום אמר ליצמן: "ראיתי את הפעילים במשך היום ואת ההתלהבות ושמחים בתוצאות ונחכה לתוצאה הסופית שיכולה להשתנות כפי שהיה בפעם הקודמת. יהדות התורה תמשיך לדבוק בעמדותיה ותפעל למען הציבור בישראל וצביונה היהודי של המדינה באחדות ובכבוד".



    0 תגובות