דרעי בנאום הניצחון: "אריה צריך ביבי חזק"

    אסתי פלד 1 Comment on דרעי בנאום הניצחון: "אריה צריך ביבי חזק"

    במסיבת הניצחון של מפלגת ש"ס סיפר דרעי כי מרן ראש הישיבה אמר לו הערב כח לאור תוצאות המדגמים על 8 מנדטים, "העשירי יהיה קודש" | דרעי התייחס לחגיגות היחידות שנראו הערב: "רק מי שהרגיש שמחקו אותנו במשך 6 שנים ואמרו לנו כי ש"ס סיימה את תפקידה ההיסטורי. לפני חצי שנה הקב"ה עשה איתנו חסד ומסקרים שלא עברנו את אחוז החסימה קיבלנו 7 מנדטים"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי זה מספר 9 אתם יודעים אתם יודעים? שאל דרעי את הקהל בפתח חגיגות הניצחון היחידות שנראו בקרב המפלגות הערב. דרעי הודיע בנחרצות כי "אנחנו נמליץ לנשיא המדינה על בנימין נתניהו על ההרכבת הממשלה". בנוסף אמר דרעי: "הייתה מערכת בחירות עם הסתה נוראה שגרמה לקרע בעם, אנחנו השתדלנו לתת מסרים של אהבה ורוחניות. אני אומר לכולם אנחנו בערב ראש השנה, אנחנו נשב במדינה הזאת יחד ואנחנו חייבים לשבת כולם בייחד ונתחיל לדבר כמו יהודים".

    דרעי הוסיף: "המסר החשוב של חכם שלום כהן: אמר לי לומר לבחורים, בניי היקרים, מחר על הבוקר, חוזרים לישיבות. אלול. חייבים לחזור בחזרה עם כל הכח, חוזרים ללמוד תורה. אתם שבט לוי שלנו. התורה הופקדה בידכם, אתם חייבים להמשיך בכל הכח. קיבלתם הפסקה של יום אחד. כעת בחזרה ללמוד תורה. מותר לכם להוציא עוד אנרגיות בשעה הקרובה".

    בפתח דבריו הודה דרעי, "אני חייב להודות לבורא עולם. שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה. מקימי מעפר דל מאשפות ירים אביון. לפני כחצי שנה התחלתי את הנאום שלי סיפרתי לכם שבאתי מביתו של גדול הדור מרן ראש הישיבה, אז אמרתי לכם שהוא אמר שהמדגמים נותנים נותנים 7 הוא אמר יהיה 8. עכשיו הוא אמר לי, אחרי שחשב הרבה, הוא אמר לי, "אני מקווה שבעזה"י העשירי יהיה קודש".

    רק ש"ס חוגגת, "שאלו אותי בדרך לכאן למה ש"ס היחידה שעושה חגיגה, וכולם עושים חשבון נפש. אני אגיד לך רק שסניק יודע את התשובה, רק מי שהרגיש שמחקו אותנו במשך 6 שנים. ש"ס סיימה את תפקידה אמרו לנו. לפני חצי שנה הקב"ה עשה איתנו חסד ומסקרים שלא עברנו את אחוזש החסימה קיבלנו 7 מנדטים".

    לסיום אמר דרעי, "והיום עם 3% יותר בהצבעה, עלינו בעשרות אלפי קולות חדשים. ולמרות שכנראה שמנדט שלם הלך לעוצמה יהודית ונזרק לפח. והיום ראש הממשלה לא השאיר אבן על אבן שלא הפך. עכשיו אריה צריך ביבי חזק".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אריה היתה לך אפשרות לומר אריה צריך את הקדוש ברוך הוא בלבד
      פיספסתה בגדול