סמוטריץ': "נתניהו גרם לבנט לחבור ללפיד בעבר; השותפות עם החרדים אמיתית"

    דוד קליגר No Comments on סמוטריץ': "נתניהו גרם לבנט לחבור ללפיד בעבר; השותפות עם החרדים אמיתית"

    השר בצלאל סמוטריץ' קורא במהלך שידור חי לציבור לצאת ולהצביע: "ערבות הדדית מחייבת אותנו לוודא שכולם הולכים להצביע. תרימו טלפונים אם אנחנו לא נגיע ל-90 אחוז הצבעה נמצא את עצמנו עם ממשלה מסוכנת ליהדות ולימין"

    צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התחבורה ומראשי "ימינה" בצלאל סמוטריץ' שוחח עם מנחם טוקר במהלך משדר חירום שקרא לציבור לצאת ולממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע. סמוטריץ' התייחס לקול החרדי ואמר: "אנשים שיש להם מרבותיהם למי להצביע אני לא יגיד להם להצביע אחרת. אני אומר רק למי שרבותיו לא הורו לו או שהוא ממילא לא מתכוון להצביע, שיצביע לנו. אנחנו חייבים להיות חזקים בתוך גוש כדי שהממשלה הבאה תהיה יהודית".

    לדבריו: "ערבות הדדית מחייבת אותנו לוודא שכולם הולכים להצביע. תרימו טלפונים אם אנחנו לא נגיע ל-90 אחוז הצבעה נמצא את עצמנו עם ממשלה מסוכנת ליהדות ולימין".

    על השותפות שנתניהו הזכיר קודם לכן בין בנט ושקד ללפיד אמר סמוטריץ': "1, זו היתה טעות, אני לא הייתי אז בכנסת, זה לא יקרה כי החיבור שלי עם החרדים הוא אמיתי מתוך הבנה שאנחנו חיים חיי תורה. הכח שלנו זה אחדות והליכה יחד. יש ציבור מסורתי גדול שתומך ואוהב ומצביע".

    אך סמוטריץ' הדגיש: "מי שאשם בברית הזו זה הוא שלא רצה להכניס את הציונות הדתית. הוא סגר עם ציפי לבני ולפני כן עם אהוד ברק".

    טוקר ציין במהלך השיחה כי בכיר בלשכת סגן השר יעקב ליצמן כתב לו כי הקשר בין סמוטריץ' לנציגים החרדיים חזק ופורה.

    אנשים שיש להם מרבותיהם למי להצביע אני לא יגיד להם להצביע אחרת. אני אומר רק למי שרבותיו לא הורו לו או שהוא ממילא לא מתכוון להצביע, שיצביע לנו. אנחנו חייבים להיות חזקים בתוך גוש כדי שהממשלה הבאה תהיה יהודית.

    האזינו:



    0 תגובות