נתניהו אצל טוקר: "לא אתן שבנט ושקד יעשו שוב ברית עם לפיד" • האזינו

    דוד קליגר 5 Comment on נתניהו אצל טוקר: "לא אתן שבנט ושקד יעשו שוב ברית עם לפיד" • האזינו

    ראש הממשלה בנימין נתניהו טוען ב"קול חי": "היה שיא של כל הזמנים בהצבעה בשעות הבוקר במעוזי השמאל. אם מחר לא רוצים את יאיר לפיד בכסא של ראש הממשלה, חייבים לצאת ולהצביע"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    8:13
    18.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך מפתחים את תכונת האומץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם מנחם טוקר ודיבר על השאננות שנמצאת ברחובות הימין: "צהריים לא טובים. יש דיווח שיש אחוזי הצבעה של ערבים גבוהים מאד. דברים שלא היו. זו המציאות. מצביעי הליכוד תתעוררו. הרשות הפלסטינית אמרה לערבים לצאת להצביע להפיל את נתניהו".

    "היה שיא של כל הזמנים בהצבעה בשעות הבוקר במעוזי השמאל. אם מחר לא רוצים את יאיר לפיד בכסא של ראש הממשלה, חייבים לצאת ולהצביע. השמאל לוקח את הבחירות בדהרה. כל מצביע ימין שנמצא עכשיו בבית, שיצא ויצביע. מה תהיה הממשלה? גנץ אמר שלשום שכראש ממשלה הוא יישם את האג'נדה של מרצ והעבודה".

    "הסוקר שלנו אומר שאם ככה זה ימשיך, הרשימה המשותפת תקבל בין 12 ל-15 מנדטים. אני אקים ממשלת ימין".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      רק ביבי 40 מנדטים ללא ספק תרשמו מה שאמרתי לכם

    2. 3

      איך הוא יודע להתחנף, להלחיץ, להגיד את המילים הנכונות….
      אל תפלו בפח! מצביעים רק למפלגה חרדית!!!

    3. 2

      דבר ראשון נכון לרגעים אלא זה כבר לא משנה לנו אם זה מפלגה חרדית או לא העיקר זה ימין….שמעתם???
      ועוד יותר חשוב זה שכולם יצאו להצביע מה אתם רוצים לראות את אחים שלכם ברחוב???….את כל הסמינרים נסגרים ??אחד אחרי השני….כן???זה מה שאתם רוצים לראות???מה עובר על עם ישראל…אם ישיבת מיר נסגרה כדי שהבחורי ישיבות יצאו לבחור כנראה שאנחנו באמת בסכנה….
      ותגובה-2- זה לא כל הכבוד לטוקר אלא כל הכבוד לביבי שהתחיל להבין שאם הוא רוצה לעלות לרשות הממשלה אז כרגע זה תלוי בחרדים אז הוא פשוט נאלץ לעלות בפעם הראשונה (חוץ מאתמול) לעלות לרדיו חרדי ולהתחנן אלינו שנצא להצביע והחבל הוא שיש מלא אנשים שלא מבינים את זה….שיהיה יומטוב ומקווים לבשורות טובות היום בלילה..!!!!!!!