שיבוש? אגד תעבורה בגבעת זאב שובתת; סמוטריץ': "נבחן הליכים פליליים"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שיבוש? אגד תעבורה בגבעת זאב שובתת; סמוטריץ': "נבחן הליכים פליליים"

    תושבי גבעת זאב שרצו לנסוע בתחבורה הציבורית להצביע הופתעו לגלות כי אגד תעבורה בשביתה | השר סמוטריץ' ל"קול חי": "מבחינתנו יתכן ויש פה ניסיון לשיבוש מערכת בחירות. שוקלים לפתוח נגדם בהליכים פליליים"

    השר בצלאל סמוטריץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תושבי גבעת זאב הופתעו הבוקר לגלות שנהגי אגד תעבורה פתחה בשביתה.

    תנועת האוטובוסים דלילה מאד מאד. סגן ראש המועצה איציק ברנר מטפל בנושא אך לטענת מקורביו, מנהלי אגד תעבורה לא עונים לטלפונים.

    שר התחבורה וממנהיגי "ימינה" בצלאל סמוטריץ' הגיב לפניית קול חי: "אנחנו מטפלים בזה. מבחינתנו יתכן ויש פה ניסיון לשיבוש מערכת בחירות. שוקלים לפתוח נגדם בהליכים פליליים. הם יוזמנו לשימוע".

    בעקבות הודעת הנהלת אגד תעבורה בימים האחרונים על כוונתה לצמצם את התשלום לנהגי החברה בירושלים ביום הבחירות, הודיעו הנהגים על שיבושי עבודה לאורך יום הבחירות. כ 80% מן הקווים לא יופעלו . "כעסם של הנהגים מובן". אומר תם פרמוביץ ראש ענף תחבורה ציבורית בכוח לעובדים. "ניתן היה להימנע מהשיבושים ע"י התנהלות שקופה של ההנהלה מול נציגות העובדים והפעלת גמישות ויצירתיות בפתרון המשבר. ניתן עדיין למנוע את הפגיעה בנוסעים בהמשך יום הבחירות ע"י הדברות. ניסיון ההנהלה לפעול בצורה חד צדדית ע"י הרעת תנאי הנהגים בתקופה רגישה להפעלת תחבורה ציבורית בירושלים אינה מועילה לא לנוסעים לא לנהגים ולא לחברה".

    תגובת דובר אגד תעבורה: "החל מהבוקר נרשם סירוב מאורגן להתייצבות לעבודה כנדרש לפי החוק בסניף האומה, אחד מסניפי אגד תעבורה. מדובר בחלק מהשירות שניתן במעלה אדומים, גבעת זאב ומבשרת ציון. הנהלת החברה בודקת את האירוע ופועלת לצמצום הפערים בלוח הזמנים. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על חוסר הנעימות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הזמן יש שיבושים בזמני הנסיעות.
      האוטובוסים לא יוצאים בזמן
      מדלגים ולא עוצרים בתחנות.
      ותושבים רבים צועדים לכביש הראשי ולוקחים משם אוטובוסים לכיוון ירושלים