20% מהחרדים לא מצביעים; "ש"ס תאבק על המנדט ה-10"

    אסתי פלד No Comments on 20% מהחרדים לא מצביעים; "ש"ס תאבק על המנדט ה-10"

    "אם המחנה הדמוקרטי או העבודה לא יעברו את אחוז החסימה, ייתכן ונתניהו יצליח להגיע- 61 גם ללא עוצמה יהודית", כך מעריך הפרשן הפוליטי אבי בלום, בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' יחד עם הפרשן יעקב ריבלין: "במצב הנוכחי שהוא כ"כ צמוד, מספיק שמדגם טועה במנדט אחד ואין לו ערך כלל" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה הפעם הראשונה בהיסטוריה הקצרה של מדינת ישראל שהולכים בפעם השנייה לבחירות: הפרשנים הפוליטיים יעקב ריבלין ואבי בלום בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ערב פתיחת הקלפיות.

    אחוזי ההצבעה •  יעקב ריבלין: "היו בחירות של 2015 ו-2013 שהיו אחרי קדנציות קצרות. והיו שם 67% הצבעה. אבל עם השנים אנחנו רואים של ירידה של אחוזי הצבעה. הערכה שלי בגלל הרוח ברחובות, כנראה שהמגזר הערבי ייצא יותר להצביע בבחירות בגלל הסכם עם גנץ ייתכן ונגיע ל-74% הצבעה. ג' תאבק על המנדט השמיני שלה וש"ס אולי על המנדט התשיעי".

    20% מהחרדים לא מגיע לקלפיות • אבי בלום: "בעניין הזה יש חלוקה בין ש"ס ליהדות התורה. בש"ס בבחירות האחרונות היא פנתה לקהל המסורתי שלה. הוא גדול והוא איבד עניין בש"ס. יתכן ואם הקהל הזה יחזור לש"ס הגברת אחוזי ההצבעה יכולה להביא לש"ס למנדט התשיעי ואולי יותר".



    0 תגובות