לראשונה בישראל: שוקולד פרה במתיקות מעודנת

    עפר גדנקן 1 Comment on לראשונה בישראל: שוקולד פרה במתיקות מעודנת

    הודות למומחיות וחדשנות ברמה בינלאומית בתחום השוקולד הצליחו עלית להפחית 30% מכמות הסוכר ולשמור על טעם שוקולד מעולה ללא תוספת של ממתיקים מלאכותיים.

    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי פיתוח ארוך ומאתגר שהוביל צוות טכנולוגי השוקולד של עלית, הצליחו עלית מקבוצת שטראוס להיות הראשונים המביאים לצרכן הישראלי את הבשורה: טבלת שוקולד במתיקות מעודנת עם 30% פחות סוכר*. את מקומו של הסוכר תופסים שני רכיבים מרכזיים: סיבים תזונתיים (17%) וקמח מפקעת אגוזי טייגר טחונים (5%). איתור חומרי הגלם הייחודיים ופיצוח המתכון המדויק, אפשרו הגעה לפרופיל טעם מתקתק תוך שמירה על המרקם הנימוח המזוהה עם השוקולד. *ביחס לטבלת שוקולד פרה – חלב.

    איתי אנגלנדר, מנכ"ל חטיבת הממתקים של שטראוס: "כחלק מאסטרטגיית חטיבת הממתקים לפיתוח ממתקים באחריות, אנו שמחים להשיק לראשונה בישראל טבלת שוקולד מופחתת סוכר. נענינו לאתגר לפתח מוצר מענג לצרכנים המחפשים אלטרנטיבה מועדפת תוך שיפור בהיבט ההרכב התזונתי, השקענו במחקר ופיתוח והצלחנו להביא פתרון ראשוני לשוקולד מופחת סוכר, אשר את מקומו תופסים סיבים תזונתיים ואגוזי טייגר. "עלית" תמשיך להשתמש בחדשנות, יצירתיות ומומחיות כמנוף לשיפור מוצריה, ולפתח מוצרים מענגים – תוך התחשבות בצרכים הייחודיים של צרכנים שונים, יצירת אלטרנטיבות חדשות לצרכנים ודרישות השוק המשתנות".

    קצת על אגוזי הטייגר: פקעת אגוזי הנמר (המכונה טייגר), הנה מקור טבעי למתיקות. שורשיה של בספרד והיא משולבת בתרבות האוכל המקומי במדינה, כמו גם בדרום אמריקה ובמדינות המזרח. לפקעת פרופיל שומנים הדומה לשמן זית, היא עשירה בוויטמינים ומינרלים, עתירה סיבים תזונתיים מהסוג שאינו מסיס במים, וכמו כן יש בה תכולה גבוהה של עמילן פרוביוטי עמיד המשמש כמזון ומצע לבקטריות הידידותיות במעיים. טעמה של הפקעת מתקתק, ולכן בתהליך פיתוח מורכב נמצא כי יכולה להוות מקור למתיקות שיאפשר הפחתה משמעותית של סוכר תוך שימור טעמו המוכר של השוקולד.

    טבלת השוקולד החדשה זמינה בשלושה טעמים: חלב ללא תוספים, חלב עם שבבי קוקוס, חלב עם שברי אגוזים. שלושת הטעמים בסדרה החדשה זמינים בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בס"ד

      אחלה שוקולד. לא מתוק מידי והכי חשוב ללא טעם לוואי 🙂