לאחר שהוועדה דחתה את בקשתו: נתניהו ימסור הצהרה בכנסת

    איתי גדסי 2 Comment on לאחר שהוועדה דחתה את בקשתו: נתניהו ימסור הצהרה בכנסת

    לאחר שנחשף לתחקיר העיתונאי של קלמן ליבסקינד ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עם יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר. משנענה בשלילה, הודיע ימסור הצהרה

    נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, פול
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שוועדת הבחירות המרכזית סירבה לקבלו, ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע בעוד זמן קצר לכנסת כדי למסור דברים אודות היקף הזיופים בבחירות האחרונות. לדבריו יצטרפו השרים יריב לוין, גלעד ארדן, אמיר אוחנה, עמית הלוי ומשקיפים שיחשפו בשידור חי עדויות שטרם נבדקו.

    כזכור, אתמול ביקש ראש הממשלה נתניהו להיפגש עם יו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר: "לאור הממצאים החמורים שעלו בתחקיר של קלמן ליבסקיד בסוף השבוע, ממנו עולה כי הבחירות בישראל נגנבו, כינס ראש הממשלה נתניהו ישיבת חירום בהשתתפות השרים יריב לוין, אמיר אוחנה, גלעד ארדן ונציג הליכוד בוועדת הקלפי, חבר הכנסת דוד ביטן".

    "התחקיר המטלטל חושף שהמשטרה פנתה רק ל-2 מתוך 82 חברי וועדות קלפי שדיווחו על זיופים, שבזכותן בל"ד עברה את אחוז החסימה והליכוד איבד שני מנדטים. אם תלונות הליכוד היו נבדקות בזמן ישראל לא היתה נמצאת כעת בסבב הבחירות הנוכחי. ראש הממשלה נתניהו ביקש לכנס ישיבת חירום עם השופט מלצר מיד בצאת השבת כדי להבטיח שלא תהיה גניבת בחירות נוספת בבחירות האלה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מי מאמין ךמושחת ורמאי תפסיק להתבכיין
      .פעם ראינו ןשמעמו על אחד מושחץ עך שניים אבל זו פעם ראשונה במדינת ישראל כל הממשלה מושחתת תעופו כבר

    2. 1

      הוא לא יעצור,הוא ירחיב את המדינה הזאת והעם הזה כדי להמשיך בתפקיד.מי יודע כמה זיופים היו לטובת הליכוד,זהו נגמר.ממשיכים הלאה,מחר בחירות,תפקידו שלא יהיו זיופים