נתניהו: "אל תצביעו לימינה"; ימינה: "מסע לחיסול הציונות הדתית"

    איתי גדסי 6 Comment on נתניהו: "אל תצביעו לימינה"; ימינה: "מסע לחיסול הציונות הדתית"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו במתקפה על "ימינה": "לא משנה אם יקבלו מנדט אחד יותר או פחות – משנה שהליכוד יקבל יותר מכחול לבן" | וגם: "עצמה לא עוברת את אחוז החסימה"

    צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחירות תשע"ט. ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לציונות הדתית שלא להצביע לרשימתם "ימינה" אלא לליכוד. "לא משנה אם ימינה יקבלו עוד מנדט או פחות, אם אנחנו נקבל פחות מכחול לבן, יטילו עליהם את הקמת הממשלה", אמר נתניהו.

    לדבריו: "אסור לעשות שטות ולהצביע לעצמה יהודית שלא עוברת את אחוז החסימה. יש להם פחות מנדטים משהיה לזהות ולימין החדש בבחירות האחרונות".

    נתניהו קרא במפורש: "אל תצביעו ימינה, אל תצביעו עצמה, תצביעו ליכוד שיהיה לנו 61 מנדטים. הבית של הליכוד זה הבית שלכם, זה הבית של הציונות הדתית".

    מ"ימינה" מסרו בתגובה לדברי ראש הממשלה בראיונות ובסרטון: נתניהו במסע לחיסול ימינה והציונות הדתית. לא שמענו ממנו מילה למצביעי ש"ס. בלוף המפלגה הגדולה נחשף בבחירות האחרונות, רק כמות הממליצים קובעת. אם ימינה תהיה קטנה הליכוד יקים ממשלה עם השמאל. רק ימינה גדולה תמשוך את הממשלה לימין".

    כזכור, בבחירות בתשס"ט, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל 27 מנדטים לעומת מפלגת השמאל "קדימה" שקיבלה 28 מנדטים, אך חרף זאת, מלאכת הרכבת הממשלה הוטלה על נתניהו.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      איתי בן כמה היית לפני עשר שנים? קדימה קיבלה את האפשרת להקים ממשלה ראשונה ולא הצליחה.

    2. 5

      למה הולכים כ"כ רחוק עד לבחירות של תשס"ט??? גם לפני שלושה חודשים היה לליכוד יותר מכחול לבן והם לא הצליחו להרכיב ממשלה. אסור להצביע לליכוד ולמפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3. 4

      מאיפה הבאת את זה קדימה לא קבלה שום מנדט להקים ממשלה

    4. 2

      ברור לא לליכוד רק להצביע לגימל

    5. 1

      ציפי לבני קיבלה מהנשיא והיא לא הצליחה