נתניהו כינס ישיבת חירום; "חשד חמור לגניבת הבחירות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו כינס ישיבת חירום; "חשד חמור לגניבת הבחירות"

    בעקבות ממצאי תחקיר עיתונאי של קלמן ליבסקינד ממנו עולה כי המשטרה לא טיפלה כיאה בתלונות שהוגשו לועדת הבחירות, כינס ראש הממשלה נתניהו ישיבת חירום וביקש להיפגש עם יו"ר ועדת הבחירות

    נתניהו צילום: מרק ישראל סלם, פול
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור הממצאים החמורים שעלו בתחקיר של קלמן ליבסקיד בסוף השבוע, ממנו עולה כי הבחירות בישראל נגנבו, כינס ראש הממשלה בנימין נתניהו ישיבת חירום בהשתתפות השרים יריב לוין, אמיר אוחנה, גלעד ארדן ונציג הליכוד בוועדת הקלפי, חבר הכנסת דוד ביטן.

    התחקיר המטלטל חושף שהמשטרה פנתה רק ל-2 מתוך 82 חברי וועדות קלפי שדיווחו על זיופים, שבזכותן בל"ד עברה את אחוז החסימה והליכוד איבד שני מנדטים. אם תלונות הליכוד היו נבדקות בזמן ישראל לא היתה נמצאת כעת בסבב הבחירות הנוכחי.

    ראש הממשלה נתניהו ביקש לכנס ישיבת חירום עם השופט מלצר מיד בצאת השבת כדי להבטיח שלא תהיה גניבת בחירות נוספת בבחירות האלה.

    דובר ועדת הבחירות המרכזית אמר: "לוועדת הבחירות המרכזית או ליו"ר שלה, המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר, לא הגיעה במהלך השבת כל דרישה מטעם ראש הממשלה, להיפגש עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית. אם וכאשר תגיע פנייה, היא תובא בפני נשיאות הוועדה המורכבת מיו"ר ועדת הבחירות המרכזית, וארבעת סגניו מקרב ארבעת הסיעות הגדולות בכנסת".



    0 תגובות