גפני בריאיון: "אנחנו מחוזרים יותר מכל מפלגה אחרת בפוליטיקה"

    אסתי פלד No Comments on גפני בריאיון: "אנחנו מחוזרים יותר מכל מפלגה אחרת בפוליטיקה"

    "אם תהיה אפשרות שנתניהו יבחר ללכת עם גנץ ולפיד ולא איתנו, הוא רק יפסיד כי הוא מאבד את המשענת שלו. לפיד כבר ניסה להפיל אותו. אנחנו לא מפחדים מאופוזיציה", כך אומר יו"ר ועדת הכספים משה גפני בריאיון לפילפוליטיקה' | יחד כמעט איתנו: "אני וליצמן נפגשנו אמש עם אלי ישי והייתה שיחה חיובית. מקווים להסכם" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר וועדת הכספים ומראשי יהדות התורה ח"כ משה גפני התראיין הערב (חמישי) ל'פילפוליטיקה' בהגשת יעקב ריבלין ואבי בלום התייחס להסתה הקשה כנגד הציבור החרדי בניגוד לבחירות האחרונות, "ליברמן ראה שהוא מדשדש סביב אחוז החסימה. הוא שונא את נתניהו ולכן החליט ללכת על כל הקופה. מי שאין לו עשייה להציג צריך לעורר הסתה".

    על האפשרות שהליכוד לא ירכיב את הממשלה הבאה, אומר גפני "אנחנו מחוזרים יותר מכל מפלגה אחרת במערכת הפוליטית כי אנחנו נאמנים. נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה, ואם לא יהיה בגוש הימין 61 מנדטים אז נצרף מפלגה קטנה מהמרכז וזה לא יהיה ליברמן".

    על ההצהרה של בני גנץ להקמת ממשלת אחדות חילונית, לועג גפני לטירון הפוליטי, "הוא לא מבין אפי' מה שהוא אומר".גפני מוסיף, "גנץ נסחף אחרי לפיד. ביום הבחירות זה לא מוזיז לבוחרים והוא רק יפסיד מזה, אבל הוא חדש הוא עוד ילמד".

    על תמיכת מפלגת 'יחד' ביהדות התורה, מסתבר כי הסיפור עוד לא תם. גפני סיפר בריאיון, "נפגשנו אני וסגה"ש ליצמן אתמול עם הרב אלי ישי, הייתה פגישה טובה וחיובית ואני מקווה שהיא גם תגיע להסכם. כולם רואים את זה שאנחנו בבחירות האלה מקבלים תמיכה רחבה מציבורים גדולים גם לא חרדים".



    0 תגובות