מיחד לש"ס; מיכאל עייש: "אלי ישי צריך להצביע ש"ס"

    אסתי פלד 2 Comment on מיחד לש"ס; מיכאל עייש: "אלי ישי צריך להצביע ש"ס"

    מספר 3 ברשימת יחד לשעבר, מנכ"ל מוסדות יתד התשובה מיכאל עייש בריאיון מיוחד למהדורה המרכזית לאחר החזרה הבייתה למפלגת ש"ס. על התיאום עם אלי ישי: "אני מעריץ אותו ועדכנתי אותו לפני חודשיים. אני חושב שגם אלי ישי יצביע לש"ס". על החזרה הבייתה: "גדלנו בתנועה הזאת ורצינו לסיים כבר את המחלוקת" | האזינו

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל מוסדות 'יתד התשובה' של הרב רפאל כהן מצפת, מיכאל עייש התראיין הערב (חמישי) ל'מהדורה המרכזית' התייחס לתמיכה המחודשת בתנועת ש"ס לאחר שהיה מועמד ברשימת יחד, "אני נקראתי להיות מועמד ביחד בהוראת מרן ראש הישיבה הגאון הרב מאזוז והגאון הצדיק הרב יורם אברג'יל זצ"ל עשינו מה שהוטל עלינו".

    אבל עכשיו אומר עייש, "אחרי שמרן אמר בדרשה לבחור במפלגות חרדיות ימניות, אז כאן אין כמו תנועת ש"ס. הרב רפאל כהן הוא הקים את תנועת ש"ס בצפת. ומתי שהוא התבקש לתמוך ביחד עשה כמצוותו. אבל אחרי הוראתו במוצ"ש הרב אמר לי לרוץ לש"ס ולהתחבר אליה, גם כל בני הקהילה והתלמידים מכל הארץ".

    האם אלי ישי מעורב? נשאל עייש וענה, "דיברתי איתו לפני חודשיים עם אלי ישי, אני מעריץ אותו על החסד והעשייה שלו. עדכנתי אותו בעניין. אני מאמין שהוא יצביע לש"ס בבחירות הקרובות הוא רואה את הסכנה הגדולה לעולם התורה".

    עייש מספר על התגובות ברחוב, "חשבנו כל הזמן שנכון יהיה לחזור לבית הטבעי שלנו לש״ס. גדלנו בתנועה הזאת ורצינו לסיים כבר את המחלוקת. קיבלנו היום מאות תגובות חיוביות מרגע פרסום הבשורה".

    הציבור חוזר הבייתה, "אלפי התלמידים של הרב שלנו חיכו כבר רק ליום הזה, חיכו לרגע של שלום ואחדות. אנחנו לא רק נצביע אלא גם נעבוד ונתאמץ. המצב של עולם התורה בסכנה, כולם חייבים לפעול ולהתגייס".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד שהבנתם שג ' צחקו עליכם בפנים