שקד תוקפת את נתניהו על קמפיין נגד ימינה: "שלא עברנו אתה נפלת"

    איתי גדסי No Comments on שקד תוקפת את נתניהו על קמפיין נגד ימינה: "שלא עברנו אתה נפלת"

    יו"ר ימינה איילת שקד תקפה את קמפיין נתניהו לא להצביע ימינה: "ימינה נמצאת בירידה כי ראש הממשלה התחיל לשאוב אליו את המנדטים של ימינה. כשהוא עושה את זה שהוא שואב את הערכים שחשובים לכם"

    בנימין נתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר רשימת "ימינה", איילת שקד תקפה ישירות בשידור את ראש הממשלה בנימין נתניהו על הקמפיין לשאיבת הקולות שעורך נתניהו ממפלגות הימין לליכוד: "ראש הממשלה אני מבינה שאתה מעלה תעמולה נגד ימינה אבל הפעם זה לא יעבוד".

    עוד הוסיפה שקד:  "הרגע שלחו לי פוסט שהעלה ראש הממשלה שמציג איש שמתבלט ורצה להצביע לאיילת שקד ובסוף משכנע אחרים להצביע מחל כי צריך שהליכוד יהיה גדול. אז בדיוק הפוך, הליכוד היום מוביל בכל הסקרים ובכל מערכת בחירות הליכוד מסיים ביותר מנדטים מהסקרים".

    שקד הסבירה על ההבדלים בסקרים, "לעומת זאת ימינה נמצאת בירידה כי ראש הממשלה התחיל לשאוב אליו את המנדטים של ימינה. כשהוא עושה את זה שהוא שואב את הערכים שחשובים לכם כמו המסתננים והחלת הריבונות".

    לדבריה, "מי שרוצה ממשלת ימין צריך להצביע ימינה. רק ככה נוכל להבטיח את הערכים של הימין. פעם קודמת שהוא עשה את השאיבה הזאת אנחנו לא עברנו את אחוז החסימה ולא קמה ממשלת ימין".

    לסיום אמרה שקד, "אז ראש הממשלה נלחם ספציפית דווקא בשותפה הטבעית שלו. אני סומכת על הציבור שהבין כבר שמה שחשוב זה גודל הגוש".



    0 תגובות